Home Stiri Spune-mi unde se depune grasimea, ca sa-ti spun de ce te ingrasi

Spune-mi unde se depune grasimea, ca sa-ti spun de ce te ingrasi

autor Elena Yvette
418 vizualizari
Spune-mi unde se depune grasimea, ca sa-ti spun de ce te ingrasi
loading...

Specialiștii au analizat de-a lungul timpului faptul că există o legătură strânsă între stilul de viață pe care îl ai și zonele corpului în care apare grăsimea. Mai jos vei afla care sunt zonele unde te îngrași și motivele din cauza cărora pui kilograme în plus în locurile respective.

Tipul 1 de îngrășare – Dieta nu tocmai potrivită

Știm cu toții că alimentația în exces și mesele la ore nepotrivite duc la obezitate. Redu numărul de calorii pe care le consumi pe zi, fă-ți un abonament la sală sau fă măcar 30 de minute de mișcare pe zi și sigur vei scăpa de aceste probleme. Este elementar să încerci să îți echilibrezi dieta în funcție de tipul de mișcare pe care îl faci; dacă folosești foarte multă energie de-a lungul zilei, se recomandă să mănânci atât cât consumi, iar dacă ai un job care presupune să stai toată ziua la birou, se recomandă să consumi mai puține calorii.

Tipul 2 de îngrășare – Cei care mănâncă pe fond nervos

Persoanele care mănâncă pe fond nervos sunt acele persoane care se îngrașă în această zonă a corpului. Cei care simt adesea stări de panică sau anxietate consumă foarte multe dulciuri. Așa că, dacă faci parte din această categorie, te sfătuim să renunți la dulciuri și să încerci să le înlocuiești cu fructe. Te vor ajuta mult mai mult și, totodată, vei putea scăpa astfel și de kilogramele în plus.

Tipul 3 de îngrășare – Prea mult gluten

Aceste persoane care se îngrașă în partea aceasta a corpului o fac din cauza glutenului excesiv. Trebuie să încerci să te ferești de produse de tip gluten, orz, grâu sau secară. Îți recomandăm să consulți un medic specialist, pentru că el va ști cu exactitate care este toleranța ta la aceste alimente. Pe lângă asta, mișcarea este foarte bună în cazul de față. Nu contează ce exerciții sunt, atât timp cât te miști măcar 30 de minute pe zi.

Tipul 4 de îngrășare – Metabolismul poate fi și el o problemă

Dacă te îngrași doar în zona abdomenului, înseamnă că ai un metabolism leneș, iar arderile tale sunt și ele lente. Îți recomandăm să renunți la băuturi acidulate sau mâncare de tip fast-food, pentru că sunt cele mai păcătoase alimente pentru tine. Pe lângă asta, îți recomandăm să faci mișcare și exerciții speciale pentru abdomen.

Tipul 5 de îngrășare – Este, oare, de vină circulația?

Este foarte posibil să fie vorba de o problemă genetică sau pur și simplu să ai probleme cu circulația din cauza unei sarcini. Dacă în zona picioarelor regăsești vene sparte, nu ezita să mergi la un medic să te vadă. Plus de asta, îți recomandăm să faci cât mai multă mișcare, mai ales dacă ai un job care presupune statul la birou…

Tipul 6 de îngrășare – Pur și simplu lipsa de activitate!

Știm cu toții că burta apare din cauza sedentarismului. Lucrul acesta combinat cu o alimentație nu foarte potrivită și mese la ore nepotrivite duc la acest tip de îngrășare. Recomandăm să te ambiționezi și să ieși să faci mișcare în fiecare zi, fie că ieși în parc să alergi sau că preferi să mergi la sală, este foarte important să fii sănătos!

loading...

Citește și:

YVE.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Accept Cookies

error: Alert: Content is protected !!