- Valentina Pelinel își susține soțul în tot ceea ce face
- Hotelul de la malul Mării este pe mâini bune. Valentina Pelinel se ocupă de asta
Valentina Pelinel și Cristi Borcea sunt de nedespărțit. Cei doi formează un cuplu de invidiat, însă se completează foarte bine și în afaceri.
Valentina Pelinel și Cristi Borcea își petrec vara la malul mării
Cristi Borcea și Valentina Pelinel preferă să își petreacă verile la malul mării, și să administreze de aproape hotelul luxos pe care îl deține la Olimp fostul acționar de la Dinamo.
„Anul trecut a fost un an în care ne-am dedicat acestui upgrade hotelier din dorința de a oferi oaspeților noștri fideli și celor noi o experiență deosebită. Așa cum și eu personal îmi doresc. Toate camerele au fost renovate, recepția se remarcă printr-un design nou la care am lucrat alături de un arhitect. Camerele au vedere la mare spre apus sau răsărit, de unde poți admira niște imagini absolut spectaculoase.
Hotelul dispune de camere luminoase, spațioase cu finisaje premium, în culori care te reconfortează și relaxează. Iar piscina Infinity este într-adevăr punctul central de atracție, atât pentru adulți cât și pentru copii. Am testat-o la rândul nostru și suntem mândri că este primul hotel de pe litoral care oferă acest serviciu premium. Ne-am ocupat și de partea administrativă, am creat un site nou, ultra intuitiv și simplu pentru clienții noștri care apreciază rapiditatea și funcționalitatea. Nu în ultimul rând, suntem prezenți constant pe social media pentru a-i ține la curent pe oaspeții noștri în timp real atât cu atmosfera cât și cu ofertele noastre. Business strategy și digital marketing sunt domeniile care mi-au atras cel mai mult interesul și mi-am dorit să aplic cunoștințele practice în afacerile familiei, că urmare a multiplelor cursuri urmate atât în țară cât și în America. Am luat în calcul un aspect foarte important, raportul calitate preț, dar ne-am raportat și la publicul nostru țintă.
Ne adresăm familiilor cu copii și nu numai, celor care își doresc relaxare, în condiții premium, dar fără opulență din zona Mamaia Nord. În afară de servicii, cred că ce ne reprezintă este atitudinea și disponibilitatea în fața clienților noștri. Fiecare om și client dorește să simtă că îți pasă și că ești aproape de el și de nevoile lui. Acesta este motivul pentru care am urmat cursurile de hospitality din cadrul universității americane ECornell, pentru a aplica aceste reguli în context local, pentru a înțelege exact ce își dorește clientul nostru și a veni în întâmpinarea așteptărilor sale. La fel de important este feedback-ul primit de la clienți, deoarece luăm în calcul ideile lor și ce așteaptă de la serviciile noastre.
Fiecare om își poate dori ceva la un moment dat și personalul de la recepție este antrenat să ofere în afară de servicii, consultanță și asistență în orice situație. Reputația pe care am construit-o de la an la an ne ajută să avem mulți turiști care vin de ani de zile la noi, ca o tradiție de care se bucură în fiecare vară. Pentru noi, este o onoare să îi întâmpinăm și să socializăm cu ei. Ne vizitează cu același entuziasm și se bucură alături de noi de orice realizare. Se creează astfel niște legături frumoase care rezistă trendurilor. Iar pentru clienții noi, dacă se întâmplă să fim la hotel, îmi aloc timp ca să îi cunosc și să le urez “Bun venit”. Sunt o fire sociabilă și îmi place să interacționez cu lumea. Cel mai mult mă bucur să văd cum se creează o atmosferă de prietenie și bună dispoziție. Așa cum trebuie să te simți în vacanță și să pleci cu amintiri care să te facă să revii și la anul”, a povestit Valentina Pelinel pentru Ciao.ro.
Valentina Pelinel și Cristi Borcea afirmă faptul că nu au, încă, plănuită nicio vacanță pentru vara aceasta, însă în cazul în care își vor face vreo rezervare, va fi în afara țării.