Anca Ţurcaşiu, vacanţă ca-n poveşti

De curând, Anca Țurcașiu şi soţul său au avut parte de o vacanţă de neuitat în Asia, unde s-au  bucurat de o perioadă minunată, plină de locuri, momente şi amintiri de neuitat. În urma acestei vacanţe, cei doi se declară îndrăgostiţi de Asia, după ce au descoperit locuri de basm.

Anca-Turcasiu1

În timpul acestei vacanţe, Anca şi soţul său au vizitat foarte multe locuri.

Deşi vacanţa a durat doar trei săptămâni, cei doi au zburat cu avionul de 14 ori, pentru a cunoaşte toate locurile frumoase pe care şi le-au propus să le viziteze.

”Am petrecut foarte bine. Eu şi soţul meu iubim foarte mult Asia, nu ne mai săturăm să călătorim pe acest continent. Cred că a fost a şaptea oară când am mers acolo. De fiecare dată alegem alte ţări pentru a le cunoaşte tradiţiile, cultura şi religia. Anul acesta am ales Myanmar, care s-a deschis pentru turism abia acum patru ani, şi Filipine.

A fost o vacanţă de 21 de zile, cu 14 zboruri, cu excursii zilnic, de dimineaţă până seara, în care am vizitat sute de locuri spectaculoase. Doar ultimele trei zile au fost pentru relaxare şi le-am petrecut în Filipine, în El Nido – Palawan, care este o localitate de vis. Când am ajuns acolo am crezut că am murit şi am nimerit în Rai”, a declarat Anca în cadrul unui interviu acordat unui ziar local.

Aceasta a mai susţinut faptul că este adepta vacanţelor în care are parte de plajă şi soare, nicidecum a vacanţelor la munte, unde este frig.

”Întotdeauna trebuie să vizităm altceva. Ne place să ajungem în locuri noi, însorite, unde să putem să facem plajă. N-o să mă vedeţi niciodată prin Suedia sau Danemarca”, a mai relatat aceasta.