Iată ce spune un psiholog despre gestul făcut de Oana Zăvoranu

Share

După „pomana” făcută de Oana Zăvoranu, multe persoane publice au sărit cu gura pe ea spunând că tot ce a făcut a fost doar pentru a se da în spectacol.

După aceste afirmații, un psiholog a decis să vorbească despre gestul vedetei…

„Faptul că data şi ora donării au fost făcute publice, elimină generozitatea dezinteresată din motivele Oanei Zăvoranu. Lăsând la o parte alte aspecte ale vieţii ei, este o femeie cu o inteligenţă practică mult peste medie. A sesizat o oportunitate de autopromovare şi a profitat de ea. Şi-a monetizat fanii pentru că prin scandalul creat a beneficiat de publicitate gratuită în mass-media. Această publicitate personală ar fi costat mai mult decât hainele şi accesoriile ei dacă ar fi cumpărat-o. Lăsând la o parte ridicolul scandalului în sine, a fost o gândire strategică de marketing a propriei imagini pe care orice om de afaceri ar considera-o eficientă. Adică a câştigat mai mult decât a pierdut. În literatura psihologică se numeşte «Beneficiu Secundar». Dacă ar fi fost vorba de generozitate, hainele şi accesoriile ar fi ajuns la alte persoane fără a se publica intenţia donării. Din punct de vedere psihologic, acest scandal vorbeşte mai mult despre psihologia românului pus pe mici câştiguri gratuite. Toţi cei de acolo simţeau că se vor bucura de o mică fărâmă a statutului de vedetă dacă poartă hainele unei femei cu acest statut. Studenţii la psihologie sau sociologie pot învăţa din acest scandal ce înseamnă psihologia parvenitismului, a autoînjosirii, a copierii de personalitate şi a beneficiilor obţinute fără merit. E ca atunci când românii se bat pe tigăi gratuite sau reduse la deschiderea supermarketurilor. E trist!”, a menționat psihologul.


Share
Abonează-te pe:Yve.ro news

Articole recente