Home / FRUMUSETE / Coafuri / Tratamente pentru par

Tratamente pentru par

Din nefericire, pe timpul sezonului rece parul are multe de indurat, frigul, vantul, schimbarile dese de temperatura sau tratamentele agresive. Din cauza acestor factori, firele de par devin mai sensibile si se pot rupe mai usor, pierzandu-si din stralucire. Iata cateva tratamente pentru par pentru a evita aceste lucruri.

tratamente pentru par

Tratamente pentru par cu uleiuri naturale
Cel mai bun tratament al parului uscat este uleiul de argan, pentru ca acesta este rapid si usor absorbit, oferind o stralucire imediata. Se aplica seara inainte de culcare pe toata lungimea parului si se acopera capul cu un batic, lasand uleiul sa actioneze o noapte intreaga. In plus pot sa adaugi si ulei de argan in aceste tratamente pe care le utilizezi pentru par, hranindu-l cu vitaminele A, B, D, E si acizi grasi.

Evita aparatele care iti incalzesc parul
Iarna, parul devine mult mai sensibil, astfel ca aparatele care iti incalzesc parul il vor usca si mai tare, iar cel mai mare inamic il reprezinta placa de intins sau ondulatorul. Asa ca va trebui sa incerci sa eviti utilizararea lor, pentru ca riscul de rupere al varfurilor sa fie mai mic.

Tratamente pentru par cu masca hranitoare
In anotimul cald mai poti sa sari peste un tratament saptamanal, insa iarna nu ar trebui sa procedezi la fel. Se aplica o masca hranitoare pe care o vei aplica pe lungimea firului de par abia spalat si se lasa la actionat timp de 30 de minute. Cel mai bine ar fi sa it acoperi parul cu un prosop in tot acest timp.

In plus, ar trebui sa alegi un sampon hidratant si sa nu uiti de balsam, pentru ca astfel parul nu se va mai electriza si va fi mai usor de periat. Iarna trebuie sa ai grija sa nu iesi afara cu parul ud pentru ca apa care ramane pe firul de par ingheata si il poate rupe, insa nu este indicat pentru uscare nici aerul fierbinte.

Mananca sanatos
Indiferent daca folosesti produse de hidratare sau hranire, tot este necesar sa ai o alimentatie bogata in vitaminele A, C si E, adica oua, morcovi, ficat, legume, fructe si cereale. In plus, sunt bineveniti si acizii grasi omega-3 si omega-6 care se regasesc in peste, ulei de soia, nuci si seminte.

Loading..