Home / SANATATE / MEDICINA ALTERNATIVA / Planul de actiune pentru regenerarea completa a organismului

Planul de actiune pentru regenerarea completa a organismului

Daca ati suferit un grav accident, in urma caruia ati ramas cu unele sechele, fie ele fizice sau psihice si aveti nevoie de o regenerare, de o recuperare a organismului, nu puteti sta acasa si astepta ca timpul sa treaca si sa ajungeti la orele fixate de medici.

regenerarea completa a organismului

Mai jos, va prezentam cum va puteti imbunatati starea organismului dar si cum il puteti ajuta pentru a se regenera complet si fara prea mult efort, doar cu o vointa de fier, plus cativa pasi simpli de urmat cu strictete.

     Planul de actiune

  1. Dormiti mai mult. Chiar daca nu se stie cu exactitate care este relatia dintre somn si exercitii, multe studii au sugerat ca privarea de orele de somn pot influienta in mod negativ efectele recuperarilor. Somnul este de asemenea, important, pentru ca in timpul acesta, corpul se reface, asimileaza proteinele, pentru asigurarea starii puternice a muschilor.
  2. Ascultati muzica. Muzica poate fi un factor foarte important, ce va vine in ajutorul dumneavoastra, in momentul in care dati piept cu un antrenament greu, dificil. Muzica va relaxeaza tonusul muscular si va ajuta la efectuarea cu usurinta a exercitiilor zilnice. Un tempo lent, imbunatateste circulatia sangelui si pulsul creste dupa efectuarea exercitiilor.
  3. Consumati proteine dimineata si seara. Aceasta este baza oricarei zile grele. Dimineata, acestea va vor da energie pentru o zi epuizanta ce stiti ca va urma, iar seara, acestea permit corpului sa se refaca pe toata durata somnului.
  4. Beti lapte cu ciocolata si suc de cirese. Proteinele din laptele cu ciocolata va da startul unei perfecte recuperari musculare, iar carbohidratii ce se gasesc in ciocolata, scurteaza timpul de care este nevoie pentru ca organismul sa accepte urmatoarea provocare. Sucul de cirese este recomandat, cu precadere, in cazul in care avem de facut fata unor muschi raniti.
  5. Mergeti la masaje si hidratati-va. Masajul previne aparitia cicatricilor si reduce rigiditatea cu care este asociata regenerarea muschilor. Daca faceti exercitii si sunteti deshidratat, poate cauza si mai mult rau asupra muschilor si reduce abilitatea corpului de a se repara singur. Inainte de toate sucurile, mizati pe traditionala apa.
  6. Incercati anti-inflamatoarele. Este o idee foarte buna, insa trebuie sa consultati inainte un medic specialist deoarece unii pot afirma ca acestea pot accelera regenerarea si recuperarea muschilor.
  7. Si nu in cele din urma, odihniti-va muschii. Medicii fizioterapeuti recomanda doua zile de repaus intre orele de exercitiu pentru aceeasi grupa de muschi. Factorii determinanti, cum ar fi varsta si nivelul de rezistenta la sport sunt importanti in a determina timpul de care aveti nevoie pentru a va recupera.