Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Exercitii pentru sani lasati

Exercitii pentru sani lasati

Aceste exercitii pentru sani sunt importante pentru ridicarea sanilor si sunt folositoare dupa o dieta sau dupa o nastere. Executarea acestor exercitii pentru sani dau iluzia de sani mai mari, mai tineri si creeaza forma ideala a corpului: talia de viespe.

Aceste exercitii pentru sani te ajuta sa-ti mentii bustul frumos si sa corectezi pozitia corpului.

Exercitii pentru sani

Sanii sunt simbolul feminitatii si un adevarat indicator al unui corp tanar si revigorat. De la tinerete la maturitate, sanii sunt supusi la transformari; unele depind de crestere, de gene, iar altele depind de tine insati.

Dupa cum stim, sanii sunt compusi din tesut gras si glande mamare. De aceea, muschii pectorali care sustin pieptul sunt incarcati cu o responsabilitate dificila.

Sa ai niste muschi ai pieptului puternici, tonifiati, este intotdeauna un avantaj. Gandeste-te ca pieptul este parte a trunchiului numita nucleu de catre specialisti. Intr-adevar, acesti muschi fac parte din nucleul functionarii corpului.

Exercitii pentru sani

•    Controleaza pozitia si pastreaza mereu spatele drept.
•    Afla cum sa alegi sutienul potrivit pentru o sustinere corecta.
•    Evita baile fierbinti si incearca sa alternezi apa calda cu apa rece cu presiune pe sani.
•    Daca practici un sport, alege o bustiera speciala.
•    Daca faci un masaj pentru sani, foloseste miscari circulare si mari.
•    Aplica un tratament pentru sani cu ulei de migdale sau vitamina E.
•    Evita, daca este posibil, dormitul pe burta.
•    Renunta supraexpunerea la soare…

Exercitii pentru sani – Video