Home / SANATATE / MEDICINA PREVENTIVA / Dr. Oz: dieta pentru o inimă sănătoasă

Dr. Oz: dieta pentru o inimă sănătoasă

Trebuie sa ai grija la colesterol. Daca stii ca ai colesterolul ridicat, trebuie sa adopti un regim alimentare care previne aparitia bolilor de inima.

Dr. Oz

Valorile normale ale colesterolului:
-colesterolul total = sub 200 miligrame la decilitru (mg/dl)
-colesterolul rău LDL = sub 100 miligrame la decilitru (mg/dl)
-colesterolul bun HDL = peste 60 miligrame la decilitru (mg/dl)
-trigliceridele = sub 150 miligrame la decilitru (mg/dl).

Dr. Oz vine cu un meniu pentru cei care au colesterolul ridicat:

Micul dejun
-terci de ovaz cu fructe uscate
-120 de mililitri de suc din fructe sau legume

Gustare
-o banana
-o cescuta de ceai verde fara indulcitori
-un baton de cereale integrale

Pranz
-legume cu sos din ulei de masline si mirodenii care se consuma alaturi de o portie de orez brun.
-o salata de cruditati ce contine, printre altele, boabe de fasole verde, boabe de naut, verdeata si ulei de masline
-optional: o felie de paine integrala

Cina
-lipie umpluta cu boabe de fasole neagra, orez brun, branza si un sos facut din rosii, avocado si ulei de masline
-ciorba de legume

Gustare
-pasta de naut cu legume crude, adica morcovi, telina, castraveti sau altele, in functie de preferinte

Dr. Oz atrage atentia asupra faptului ca exercitiile fizice trebuie sa fie efectuate in fiecare zi, pentru ca astfel se pot combate multe boli si afectiuni…

Loading..