Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dieta cu rosii principii de baza

Dieta cu rosii principii de baza

Dieta cu roşii poate fi consumată pe tot parcursul anului si vine ca un pansament atât pentru corp cât şi pentru organism.

Dieta cu rosii

Dieta cu roşii este una dintre cele mai populare diete, nu doar pentru conţinutul ridicat de apă (aproximativ 94%), ci şi pentru conţinutul scăzut în calorii. Roşiile, sunt foarte bogate în vitamine şi potasiu, făcând dieta cu roşii una dintre cele mai eficiente.

            Este o dietă uşoară, plăcută, fiind pe placul multor persoane tocmai datorită senzaţiei de saţietate pe care o transmite. Este recunoscut faptul că se pot pierde cam 7 kilograme în 7 zile (1 kg/zi), iar partea cea mai bună a acestei diete cu rosii este că nu este necesar un consum bazat doar pe roşii, ci se poate alterna şi cu alte alimente bogate în substanţe nutritive.

            Cele mai cunoscute meniuri cu roşii sunt salatele şi supele care încarcă organismul cu vitamine. Roşiile au proprietăţi regeneratoare şi detoxifică organismul, iar dacă în perioada dietei consumaţi şi foarte multe lichide, atunci rezultatele vor deveni mult mai vizibile.

Dieta cu rosii nu trebuie ţinută mai mult de o săptămână (cel mult) timp în care, aşa cum am precizat şi mai sus, se vor putea consuma şi alte alimente.

  1. La micul dejun se recomandă o salată uşoară de roşii, în care pot fi introduse şi alte legume, brânză light (Să nu uităm totuși că sarea reţine apa în organism, așadar este bine să evităm brânza sărată).
  2. La prânz se poate consuma o supă de roşii sau carne de vită la grătar (fără pâine, crutoane);
  3. Cina poate fi compusă dintr-o salată verde sau ceva legume ori peşte la grătar.

Această alternare cu alte alimente, face ca dieta cu roşii să nu fie una drastică şi lipsită de nutrienţii pe care corpul nostru trebuie să îi asimileze în mod regulat, pentru o bună funcţionare. Aşadar putem slăbi şi fără o dietă strictă, care ne-ar putea pune în pericol sănătatea.

Nu uitaţi să consumaţi cât mai multă apă, deoarece organismul trebuie hidratat. Specialiştii ne recomandă un consum de 2 litri de lichide în fiecare zi.