Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Greseli frecvente in dieta

Greseli frecvente in dieta

Dietele nu sunt simplu de urmat. Chiar daca ai cele mai bune intentii, e foarte usor sa devii victima unor mituri in ceea ce priveste dietele. Iata patru greseli frecvente in dieta care impiedica succesul.

Greseli frecvente in dieta

Fara gluten inseamna foarte putine calorii

Elimini cerealele precum graul din alimentele pe care le consumi, dar in locul lor adaugi zaharuri pline de calorii si uleiuri. Daca alegi produse procesate fara gluten, asigura-te ca au in compozitia lor elemente nutritive.

E mai bine sa consumi produse fara gluten, dar naturale. Sunt multe produse naturale fara gluten, precum: quinoa, stir, hrisca si cereale africane.

Exagerezi cu fructele

Fructele sunt alegerea perfecta cand vine vorba de diete. Cele mai multe fructe au un indice glicemic scazut, datorita continutului ridicat de fibre. Dar sunt fructe care pot creste glicemia si pot duce la aparitia unei rezistente la insulina. Astfel de fructe pot deregla hormonul foamei.

Trebuie sa te asiguri ca mananci numai fructe cu un indice glicemic scazut, precum merele si perele, si trebuie sa limitezi consumul fructelor cu un indice glicemic mare precum pepenii, ananasul si fructele uscate.

Te increzi prea mult in batoanele proteice

Cei mai multi dintre noi consumam mai multe calorii decat trebuie. Asa ca nu are rost sa mancam si batoane proteice care ne dau doar zahar si calorii.

In loc sa te umfli cu batoane proteice, mai bine consuma chipsuri (naturale) cu putine calorii si zahar. Acestea sunt pline de fibre.

Sucuri

E ceva obisnuit sa consumam sucuri in timp ce urmam diete. Problema e ca si sucurile de fructe, chiar daca sunt bune pentru a inlocui sucurile acidulate, contin foarte mult zahar. De cele mai multe ori consumam mai multe sucuri decat e indicat (240 ml/ portie) si ne facem rau.

O alternativa buna ar fi ca bem apa cu felii de fructe in ea. In acest fel, ne bucuram de aroma fructelor fara sa exageram cu caloriile…

Save

Loading..