Cum să ai sâni fermi și proporționali

325

Sânii fermi pot varia de la o femeia la alta în funcție de genetică, de modul de întreținere și de alți factori externi. Dacă îți dorești sâni fermi, este nevoie de câteva eforturi, iar rezultatele vor apărea treptat.

Este dificil să îmbunătățim forma unor sâni naturali lăsați, mai ales dacă aceștia sunt generoși. Sportul și dieta sunt un prim pas pentru sâni fermi, dar există și alte aspecte de care trebuie să ținem cont.

Cum să ai sâni fermi

Fermitatea sânilor nu se pierde doar din cauza îmbătrânirii, ci și a activităților, poziției corpului, stresului etc. Urmează câteva exerciții fizice care te vor ajuta să obții sâni fermi și mai frumoși.

Cauzele lăsării sânilor

Până la metodele prin care putem obține niște sâni fermi și proporționali, trebuie să cunoaștem cauzele lăsării bustului. În acest mod vom putea preveni deformarea bustului și ne vom putea îndrepta atenția spre tonifierea acestuia.

  • Kilogramele în plus – dacă ai luat în greutate, iar kilogramele s-au depus și în zona bustului, sânii vor deveni mai plini, mai voluminoși și, implicit, mai lăsați. Aceștia își pierd din fermitate și capătă un aspect neplăcut cauzat de apariția vergeturilor.
  • Alăptarea – este una dintre cele mai răspândite cauze pentru care sânii devin lăsați. Volumul lor crește, iar fermitatea dispare, la fel și elasticitatea pielii.
  • Purtarea lenjeriei greșite – sânii fermi se mențin cu ajutorul unui sutien potrivit. Dacă alegi o lenjerie incomodă, care nu îți oferă susținere, sânii se vor lăsa. La fel se poate întâmpla și dacă nu obișnuiești să porți sutien, deși ai un bust generos.

Sâni fermi cu ajutorul exercițiilor fizice

Mușchii pectorali feminini au un rol foarte important în ceea ce privește fermitatea sânilor. Aceștia pot deveni mai tonifiați și mai proporționali dacă ai o rutină de exerciții special concepute pentru această zonă. Aceste exerciții sunt simple, pot fi făcute în confortul propriei case și dau rezultate într-un timp scurt. De asemenea, exercițiile sunt eficiente dacă sunt practicate cu regularitate.

  • Înotul – este un sport care ajută la dezvoltarea întregii musculaturi a corpului. Înotătorii sunt recunoscuți pentru un corp armonios. Chiar dacă nu ești profesionistă, poți merge la piscină și exersa câteva metode de înot care să îți tonifieze musculatura pieptului. Clasica „plută” în apă solicită zona brațelor și a bustului, astfel încât sânii pot deveni mai fermi. Practicați această metodă de două ori pe săptămână.
  • Adoptă o poziție verticală, perfect dreaptă. Ține-ți brațele flexate la nivelul pieptului, apoi întinde-le spre spate. Repetă mișcarea de zece-cincisprezece ori în câte trei seturi. Vei lucra brațele, umerii și pieptul.
  • Menține poziția de mai sus, cu picioarele ușor depărate. Ține-ți brațele la nivelul pieptului, lipind palmele una de cealaltă și exercitând o ușoară presiune a acestora. Fă genuflexiuni în acest fel. Se vor lucra mușchii pieptului, ai brațelor, ai feselor și ai picioarelor. Repetă mișcarea de câte zece ori, în trei seturi.
  • Întinde-te pe o suprafață dreaptă. Ajutându-te de câteva greutăți mici, ridică brațele înspre în sus și revino. Poți să flexezi brațele de la cot dacă simți mai bine presiunea în acest fel. Repetă mișcarea de zece ori, în trei seturi cu pauze între ele.

Alte metode pentru a avea sânii fermi

  • Masajul – pentru a vă tonifia zona bustului și a menține elasticitatea pielii de pe sâni fă săptămânal un masaj corporal. Poți alege un ulei de masaj vitaminizant și hidratant din comerț sau ulei de cocos, de migdale, de măsline.
  • Sutienul potrivit – dacă ai un bust generos și vrei să te bucuri de sâni fermi pentru mai mult timp, alege un sutien cât mai comod, care să îți ofere susținere. Cel mai indicat este să porți sutiene din bumbac 100%, fără sârme și capse incomode. De asemenea, acesta trebuie încheiat corect, astfel încât să nu fie prea larg sau prea strâmt. Sutienul trebuie purtat frecvent, dar niciodată pe timpul nopții, din cauza mișcărilor involuntare din timpul somnului.
  • Vestimentația – poartă articole de îmbrăcăminte comode, din materiale care permit pielii să respire. Nu purta haine mulate care ți-ar aplatiza sânii. Zona bustului trebuie pusă în evidență prin decolteuri adecvate și accesorii potrivite.
  • Postura – dacă obișnuiești să stai aplecată înspre în față, acest lucru va avea repercusiuni serioase în ceea ce privește zona bustului. Pentru a avea sânii fermi trebuie să adopți o postură perfect dreaptă, cu pieptul în față. Postura trebuie să fie una cât mai naturală, astfel încât să nu pui presiune pe coloana vertebrală.
  • Dieta – tonifierea bustului, la fel ca și cea a picioarelor sau a brațelor, nu poate fi realizată fără o alimentație echilibrată. Evită grăsimile și dulciurile, dar și băuturile acidulate. Consumă multe legume și fructe proaspete, cereale integrale și lactate degresate.
  • Dușurile reci – deși multă vreme s-a crezut că este un mit, dușul rece are un rol important în obținerea unor sâni fermi. Apa fierbinte relaxează foarte mult dermul, pe când apa rece revitalizează țesuturile. Este indicat ca la sfârșitul fiecărui duș să lași apa rece să curgă pe sâni pentru circa 30 de secunde. Aceștia se vor menține fermi pentru mai mult timp.

Sfaturile medicilor pentru sâni fermi

  • Mergi regulat la control de specialitate – pentru sâni fermi, aceștia trebuie să fie mai întâi sănătoși. Să mergi la medic o dată la șase luni, pentru a te asigura că sânii tăi sunt în regulă.
  • Nu dormi pe burtă – dacă adopți o astfel de poziție în timpul somnului, sânii tăi vor fi expuși unui factor mare de presiune. Toată greutatea corpului se va lăsa pe sâni, aplatizându-i. Aceștia ar putea fi afectați serios, așa că evită această poziție de dormit.
  • Nu te expune riscurilor – efortul prea mare, căratul greutăților sau suprasolicitarea pieptului pot fi niște acțiuni riscante pentru sânii tăi. Dacă îți dorești sâni fermi și sănătoși, menajează-te și nu lua parte la astfel de acțiuni.
  • Alăptează corect – dacă ești o proaspătă mămică și alăptezi, asigură-te că faci corect acest lucru. Atât poziția ta, cât și cea a bebelușului trebuie să fie corecte. Menține-ți spatele drept și sprijinește-te, la nevoie. Alăptează organizat și susține-ți sânii cu bustieră specială pentru această acțiune. Nu ezita să folosești absorbantele pentru sâni, dacă este necesar.
  • Evită fluctuațiile de greutate – încearcă să ai un stil de viață echilibrat și o dietă corespunzătoare. Ține-te departe de oscilațiile de greutate și încearcă să îți menții același număr de kilograme. În caz contrar, fermitatea sânilor se va destabiliza.
  • Renunță la fumat – acest obicei nociv are un impact surprinzător la nivelul sânilor, dacă îți dorești ca sânii tăi să fie fermi și mereu tineri. Efectele nocive ale fumatului se vor vedea atât la nivelul pielii de pe sâni, cât și la nivelul țesutului adipos al acestora.

1. Prima metodă pentru sâni fermi: așază-te pe spate și ia câte o ganteră în fiecare mână.

Dacă nu ai gantere, folosește două sticle de plastic pline cu apă. Mâinile trebuie să coboare la nivelul umerilor, către în jos. Acum, ridică mâinile ușor până la piept și adu-le ușor în jos. Repetă de 10-12 ori. Acest exercițiu este foarte bun pentru sâni fermi.

2. Al doilea exercițiu pentru sâni fermi: așază-te pe spate și întinde brațele în față, la nivelul umerilor, încât palmele să fie în fața ta.

exerciti pentru sani fermi

Ține greutăți în fiecare mână și adu bratele unul lângă celalalt, coatele trebuie să fie îndoite și să ridici greutățile deasupra pieptului aducându-le unul lângă celălalt. Menține poziția pentru cinci secunde și întoarce-te ușor la poziția inițială. Repetă pașii de 10-12 ori.

3. Al treilea exercițiu pentru sâni fermi: ia o minge cu un diametru de 20 cm. Stai în genunchi și așaz-o în fața ta.exercitii sani fermi

Așază și mâinile pe ea. Ține abdomenul încordat și așază-te peste minge, apoi ridică-te cu ajutorul mânilor, asemenea modului în care se fac flotările. Repetă de 10-12 ori. Exercițiul este minunat pentru sâni fermi și tonifierea mușchilor brațelor.

4. Creme de pentru sâni fermi

După ce faci duș, clătește sânii cu apă caldă pentru un minut. Apoi folosește apa rece pentru 15 secunde. Poți face asta pentru câteva minute, dar folosește mai multă apă caldă și mai puțină apă rece. Aplicarea gelurilor după aceasta te poate ajuta să creezi sâni mai fermi. Produsele pentru fermitate au efecte benefice asupra lăsării sânilor; fă-i mai rotunzi și mai fermi.

5. Genuflexiuni

Stai dreaptă și depărtează picioarele, păstrând mâinile în spatele capului. Trage abdomenul și coboară corpul încât genunchii să nu iasă în față. Repetă de șase-opt ori, câte trei seturi.sani fermi

Stai în aceeași poziție, întinde șoldurile și abdomenul. Ridică mâinile și îndoaie corpul până îți atingi picioarele cu mâinile. Menține poziția pentru trei minute, fără să îndoi picioarele și revino în aceeași poziție. Repetă de șase-opt ori, câte trei seturi…