Exercitii pentru celulita de pe picioare


999
loading...

Exercitii pentru celulita pe care le poti practica oriunde te-ai afla. Celulita se poate elimina cu ajutorul unor exercitii pentru celulita.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Vei afla ce exercitii pentru celulita de pe picioare sunt benefice pentru indepartarea sau prevenirea celulitei. Stim cu totii ca temerea femeilor este ingrasatul, iar in urma acestei etape rezulta aparitia celulitei.

Ce este celulita?

Celulita este o acumulare de tesut gras situat la nivelul coapselor, al bratelor si al soldurilor. Celulita nu este o afectiune medicala, ci doar un surplus de grasime cu aspect inestetic, care apare la majoritatea femeilor.

Cum iti dai seama ca ai celulita?

Zonele cu celulita vor capata un aspect de „coaja de portocala”. In cazul in care celulita nu este vizibila cu ochiul liber, pentru a testa daca aveti, strangeti intre degete pielea, iar daca apar gropite in piele, atunci celulita este prezenta, iar in cazul in care celulita este mult mai vizibila atunci pielea capata anumite ridicaturi.

Cauze ale aparitiei celulitei

In general, celulita apare din cauza straturilor de tesut conjunctiv care asigura legatura dintre piele si aponevroza musculara. Straturile traverseaza hipodermul format din celulele adipoase, adica celulele in care se depoziteaza grasimea.
Alte cauze ale formarii celulitei sunt: stresul, stilul de viata sedentar sau administrarea de contraceptive hormonale.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Celulita, cel mai de temut dusman al femeilor, apare la cele mai multe dintre femei, fara sa se ia in considerare greutatea sau imbatranirea. Exercitiile de spate sunt o provocare, pentru ca sunt dificile, iar cei care lucreaza sunt muschii feselor si ai picioarelor. Pentru a scapa de celulita de pe fese si pentru a intari muschii din aceasta zona, iti propunem cateva exercitii pentru celulita de pe picioare:

1. Fandarile sunt unele dintre cele mai cunoscute exercitii pentru a lucra fesele. Stai drept, cu mainile pe coapse si indeparteaza usor picioarele. Indoaie usor piciorul drept si fa un pas in fata pe intreg piciorul. Indoaie usor piciorul stang pana atingi podeaua cu genunchiul si apoi intoarce-te la pozitia initiala. Exerseaza trei seturi a cate 15 exercitii fiecare, apoi schimba piciorul.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Spatele trebuie sa ramana drept, iar bustul, sa fie perpendicular cu solul.

Pentru un exercitiu complex, foloseste greutati.

2. Stai pe o parte, pe podea. Bazinul sa fie in fata, sustinandu-te pe coate. Indoaie genunchii usor. Ridica bazinul si fesele, pune cealalta mana pe sold si tine incheieturile apropiate. Indeparteaza picioarele si pastreaza pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Vei simti cum muschii incep sa lucreze. Urmeaza trei seturi a cate zece exercitii fiecare si apoi schimba pozitia, intorcandu-te pe cealalta parte a corpului.

3. Stai drept, cu mainile in pozitie de aparare. Ridica piciorul drept la 30º si incearca sa atingi incet fundul de podea. Intoarce-te usor la pozitia dreapta. Urmeaza trei seturi a cate opt, pana la zece exercitii, apoi schimba piciorul. Acest exercitiu este putin dificil si cere pastrarea echilibrului, dar este foarte eficient.

Daca nu-ti poti tine echilibrul, foloseste un sprijin sau peretele pentru a sprijini mana.

4. Stai in genunchi si sprijina-te cu ambele maini pe podea. Pastrand piciorul drept indoit, ridica-l cat poti de mult, apoi intoarce-te la pozitia initiala si ridica piciorul intr-o parte. Pentru ca exercitiul sa fie complet, creeaza cercuri mici cu piciorul. Urmeaza trei seturi a cate 10-15 exercitii, apoi schimba piciorul.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

5. Stai cu spatele drept, cu mainile pe cap si tine picioarele departate. Scoate degetele mari usor in afara. Impinge fundul in afara, indoind picioarele pana cand soldurile devin paralele cu podeaua. Ridica-te pe varfuri si pastreaza pozitia pentru cateva secunde sau sari pe varfuri cand revii la pozitia initiala. Urmeaza trei seturi a cate zece exercitii.

Pentru a-ti pastra echilibrul cand stai pe varfuri, incordeaza muschii abdominali.

Exercitii pentru celulita la nivelul feselor

1. Exercitii pentru celulita stand pe spate.

Unul dintre cele mai practicate exercitii pentru celulita este acela de ridicare a piciorului atunci cand corpul sta la sol. Se sta intr-o pozitie intinsa pe spate, mainile trebuie sa stea intinse, unul dintre picioare, indoit, iar celalalt, ridicat.

In cazul acestor tipuri de exercitii pentru celulita burta trebuie sa fie „trasa” pe cat de mult se poate, pentru a se putea contracta muschii. Apoi se va ridica posteriorul, iar piciorul ridicat se va mentine drept pentru aproximativ zece sau cincisprezece minute. Muschii fesieri se vor incorda in cazul acestor tipuri de exercitii pentru celulita, apoi se vor relaxa pentru aproximativ doua sau trei secunde.

In cazul acestor tipuri de exercitii pentru celulita se vor repeta actiunile de aproximativ cincisprezece ori, in cazul in care este greu acest exercitiu, se recomanda tinerea gambelor indoite sau, in cazul in care este usor, se vor tine mainile incrucisate pe piept.

2. Exercitii pentru celulita prin fandari inversate.

Pentru exercitii pentru celulita prin fandari se folosesc in general greutati; se pot folosi, de asemenea, si doua sticle de apa a cate doi litri fiecare.

Se paseste in spate cu un picior, apoi se lasa usor greutate pe acesta, pana cand formeaza un unghi de 90º, iar celalalt picior va ramane lipit de podea; se va ramane in aceasta pozitie pentru cateva secunde, apoi se va reveni in pozitia initiala.

Se repeta acest tip de exercitii pentru celulita de aproximativ 15 ori pentru fiecare picior, iar in cazul in care sunt greu de efectuat cu greutati, atunci iti poti folosi greutatea propriului corp…

3. Exercitii pentru celulita de tipul step-up.

In cazul practicarii de exercitii pentru celulita de tip step-up ai nevoie de o canapea sau o banca la nivelul genunchilor. Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de greutati in ambele maini, apoi vei urca piciorul drept pe banca si te vei impinge puternic in calcai, dupa care iti ridici corpul. Se repeta acest tip de exercitii pentru celulita de aproximativ zece ori pentru fiecare picior.

loading...