HomeDiete de slabitNUTRITIE Cum sa-ti intri in forma pentru vara

Cum sa-ti intri in forma pentru vara

autor Elena Yvette
Data publicării: Data actualizării: 1,1K views
https://yve.ro/wp-content/uploads/2015/02/Cum-sa-ti-intri-in-forma-pentru-vara.jpg

Cand vine vara, incepi sa te ingrijorezi ca nu arati destul de bine. De aceea, trebuie sa vezi cum poti intra in forma pentru vara.

Daca vara te ia prin surpindere, e timpul sa incepi sa fii mai atenta la felul in care arati. Vara este unul din cele mai frumoase sezoane: vreme calda, haine vaporoase, colorate, vacante. Totusi, acest sezon poate fi frustrant daca ai cateva kg in plus. Scapa de hainele largi si intra-ti in forma usor si repede.

Pe masura ce se apropie sezonul cald, devii nerabdatoare sa imbraci rochiile de vara, pantalonii scurti si bikinii care au stat ascunsi in dulap in timpul lunilor reci de iarna. Daca vrei sa arati fenomenal pentru vara, trebuie sa-ti acorzi timp pentru tine insati si sa iti reintri in forma.

Indiferent de cate kg vrea sa dea jos, o femeie are mereu nevoie de cate o mica ajustare fie la talie, fese sau coapse. Astazi iti vom da cateva sfaturi in materie de exercitii si dieta de vara menite sa te ajute sa stralucesti in hainele de vara.

Planificare
Cheia succesului este adoptarea unui plan pe care sa il urmezi in fiecare zi. Un plan este important daca vrei sa obtii cele mai bune rezultate. Daca nu esti hotarata sa scapi de kg in plus si daca nu urmezi dieta, planul tau va esua cu siguranta. Este bine sa incerci sa tii un jurnal, pentru ca in acest fel vei fi mai hotarata sa urmezi planul si sa-ti intri in forma. Daca iti scrii telurile, va fi mai usor sa le atingi. Un jurnal personal de fitness te va ajuta sa stii de unde ai pornit si unde ai ajuns. Va fi mai usor sa-ti urmaresti progresul.

Inlocuieste gustarile
Mergi la cel mai apropiat supermarket si cumpara multe fructe precum mere, pepeni, ananasi sau prune si integreaza-le in dieta ta zilnica inlocuind astfel gustarile. Cand ti se face foame si ai nevoie de un plus de vitalitate, consuma fructe, pentru ca acestea iti dau energia de care ai nevoie fara un aport inutil de calorii. Trebuie totusi sa consumi fructe cu atentie, pentru ca si acestea contin zahar.

Fa un concurs
Fa echipa cu prietenii tai care vor sa-si intre in forma si faceti un concurs. Jucati pe bani, pentru ca este o buna motivatie sa scapati de cateva kg in plus. Fiti atenti la dieta, rutina zilnica de exercitii si cantariti-va in fiecare zi. Dupa o luna, castigatorul ia toti banii. Stabiliti niste reguli de baza ca fiecare sa fie si mai motivat sa-si atinga obiectivele.
Daca nu slabesti sau daca te ingrasi din nou va trebui sa platesti o suma pe care o stabiliti voi. Dar nici nu e cazul sa exagerati cu scaderea in greutate. E mai important sa fiti sanatosi. De aceea, e bine sa slabesti cam unul-doua kg pe saptamana.

Dieta pentru vara

Scrie intr-un jurnal tot ce mananci. In acest fel, vei putea sa-ti dai seama unde este de fapt problema: mananci prea multe gustari nesanatoase, mananci prea mult la o masa, etc. In acest fel, vei controla aportul de zahar.
Pentru a arde acele grasimi si calorii in plus poti incerca sa faci exercitii in mod regulat. Dar e la fel de important sa ai o dieta bogata in legume si fructe si sa fii atenta la cantitatile pe care le consumi.
Alimentele bogate in proteine iti vor accelera metabolismul si te vor ajuta sa fii in forma. Un alt factor important este apa. Asigura-te ca bei destula apa, pentru a echilibra pierderea fluidelor din timpul antrenamentelor. Pentru a fi sanatoasa si a sta in forma, este bine sa bei cam opt pahare de apa pe zi.

Antrenamente pentru vara

Este bine sa incepi sa construiesti masa musculara pentru a arata fantastic in costum de baie. Mergi la sala si urmeaza sfaturile unui instructor personal care te va ajuta sa faci exercitiile cele mai eficiente pentru tine. Pentru a-ti antrena muschii incearca in fiecare zi exercitii pentru diverse grupe de muschi.

In prima zi antreneaza-ti abdomenul, in a doua zi lucreaza cu picioarele, apoi cu mainile si pieptul. In ziua a patra concentreaza-te pe umeri si spate, iar in a cincea zi repeta exercitiile insistand in zonele cu probleme pe care ai vrea sa le tonifiezi. In plus, include in rutina ta cel putin 30 minute de exercitii cardio pentru a arde grasimile. Incepe-ti ziua cu 20-30 minute de alergat afara sau pe banda. Pentru a obtine cele mai bune rezultate este bine sa combini exercitiile cardio in fiecare saptamana…

Urmeaza sfaturile noastre si vei fi in forma pentru urmatorul sezon cald. In acest fel, vei avea un stil de viata mai sanatos , vei putea sa-ti arati cele mai frumoase tinute si vei arata minunat in fiecare zi!

Abonează-te pe:Yve.ro news
Loading RSS Feed