Dana Rogoz a vizitat „tărâmul magic“ cu fiul ei

Dana Rogoz a postat primele poze din vacanţa petrecută în Cambodgia.

Dana-Rogoz-si-fiul-ei-2

Tânăra mămică Dana Rogoz a postat pe blogul personal primele poze din vacanţa petrecută în Cambodgia. Chiar pare un „tărâm magic“, aşa cum l-a numit şi fiul ei Vlad, care are doar trei anişori.

Dana-Rogoz-si-fiul-ei-5

„E a doua oară când ajungem în Cambodgia, dar prima oară când o facem împreună cu copilul nostru. Nu era în plan. Voiam să petrecem trei săptămâni în Thailanda, dar din cauză că ne-am trezit târziu că ne trebuie viză pentru o şedere mai lungă de 15 zile, am hotărât să întrerupem puţin programul din Thailanda cu o excursie de câteva nopţi în Siem Reap, Cambodgia. În felul acesta am ieşit din Thailanda înainte să ne expire viza şi, la întoarcerea din Cambodgia (biletele de avion erau deja cumpărate cu zbor de întoarcere acasă prin Bangkok), am mai plătit o dată Visa on Arrival în aeroport, pentru restul de zile de vacanţă pe tărâm thailandez. Dar să revenim la Cambodgia, pe care deşi am vizitat-o mai mult de nevoie, ca decizie de ultim moment, pot spune că a fost o mare reuşită. Lui Vlad i-a plăcut la nebunie, iar asta cred că se vede şi din imagini“.

Dana-Rogoz-si-fiul-ei-4

Micuţul a fost fascinat de temple şi de agitaţia din jurul lui, întrucât nu erau atât de mulţi copii de vârsta lui în zonă.

Dana-Rogoz-si-fiul-ei

„Două zile petrecute acolo am vizitat temple de dimineaţă şi până seară. Lui Vlad i se părea că suntem că într-un tărâm magic, cu un fel de «castele» păzite de un anume «Budha», pe lângă care dacă treci e musai să vorbeşti încet. Chiar şi atunci când îi lipseşte capul. Abia aştepta să ajungem la un templu nou, să îl poată explora în voie şi «să îl căutăm pe Budha fără cap». Independent cum îl ştiţi, o lua că zăpăcitul înainte, de abia îl mai prindeam din urmă, urcând şi coborând într-o veselie treptele templelor, luând-o când la stânga, când la dreapta, pe coridoarele lor întortocheate. Dacă îi mai cumpărai şi o banană, un mango sau un ananas de la intrarea în temple, era cel mai fericit copil de acolo. Bine, nici nu sunt mulţi copii de vârsta lui pe acolo, în afară de localnici, desigur. De aceea a fost şi foarte alintat de toată lumea. A primit cadou de la o doamnă pe stradă un elefant (cel din imagini), a fost fotografiat de turişti pentru zâmbetul lui şi pofta nebună cu care explora templele, a fost plimbat de mâna de către un călugăr prin Angkor şi o mulţime de alte gesturi de prietenie şi căldură, pe care şi dacă ai doar trei ani, tot le simţi“, a scris Dana Rogoz pe blogul său personal…

Dana Rogoz este actriţă şi de ceva timp are un blog personal. Pe Dana o cunoaștem cu toţii din serialul „La bloc“. De trei ani a devenit mămică şi pare mai fericită ca oricând.