Home Stiri Orarul de refacere al organelor interne: „Cine își tulbură ritmul interior se îmbolnăvește mai des”

Orarul de refacere al organelor interne: „Cine își tulbură ritmul interior se îmbolnăvește mai des”

autor Elena Yvette
378 vizualizari
Orarul de refacere al organelor interne

Fiecare oră din zi este foarte importantă pentru ca organismul nostru să poată fi menținut la un nivel sănătos, fără predispoziție la boli, indiferent dacă acestea sunt forme mai ușoare sau, dimpotrivă, mai severe. Acest lucru este dovedit de prestigioasa medicină chinezească tradițională, care avea în vedere respectarea orarului organelor. În acest articol vă descoperim secretele fiecărei ore în parte.

  • 6 este prima oră a organismului nostru, ora la care el se trezește și începe să producă hormoni. Dacă vrem să nu perturbăm ritmul interior, trebuie sa evităm temeinic nu doar statul în pat, ci și tutunul și alcoolul.
  • La ora 7 inima funcționează în ritm alert, hormonii sexuali urmând a fi produși începând cu această oră. La această oră trebuie să evităm sportul, din cauza suprasolicitării inimii, motiv pentru care este ora indicată pentru a fi luat micul dejun, nu înainte de a bea un pahar cu apă.
  • La ora 8 organismul nostru ne solicită combustibil, fiind și ora la care infarcturile și accidentele vasculare cerebrale se petrec în număr sporit. Este ora la care sângele este purificat de stres.
  • La ora 9 organismul nostru nu cunoaște sentimente de frică, iar durerea nu este resimțită la fel ca în celelalte ore din zi.
  • Ora 10 este cea mai productivă din punct de vedere cerebral, creierul acționând la capacitate maximă. De asemenea, temperatura ajunge să fie cea normală, iar reflexele și capacitatea de concentrare nu pot fi puse la îndoială.
  • La ora 11 organismul nostru este capabil să ardă grăsimile, motiv pentru care puteți mânca orice poftiți acum, înainte de prânz.
  • La ora 12 activitatea cerebrală se diminuează, iar organismul produce o importantă cantitate de acizi.
  • La ora 13 capacitatea de concentrare se diminuează considerabil, pentru că organismul se apleacă asupra digestiei. După luarea mesei de prânz se recomandă chiar relaxarea, cel puțin pentru câteva minute.
  • La 14 odihna este cuvântul de bază, așa că nu săriți peste acest pas.
  • La 15 creierul este pregătit pentru a-și reîncepe activitatea cu aceleași forțe ca la ora 10.
  • Ora 16 este perfectă pentru activități în aer liber, mai cu seamă pentru exerciții fizice.
  • Ora 17 este potrivită pentru activitățile cu mâinile, având posibilitatea să atingeți performanțe.
  • La ora 18 activitățile de natură culturală nu trebuie să lipsească. De asemenea, se constată că este ora în care papilele gustative și simțul olfactiv întrec limitele.
  • La ora 19 se observă o scădere a tensiunii, iar nevoile pielii noastre de a primi îngrijire sunt mult mai acute.
  • La 20 globul ocular este în formă maximă. De asemenea este ora cinei, pe care ar fi bine să nu o amânați. Trebuie să știți că ficatul are acum perioada cea mai activă din zi.
  • La 21 temperatura corporală este în scădere, iar metabolismul, de asemenea, motiv pentru care și mâncarea rămâne aproape nedigerată.
  • La 22 ficatul își încetează activitatea.
  • La ora 23 corpul nostru începe să se calmeze, iar tot ceea ce pe timpul zilei a fost în formă maximă acum își încetează activitatea sau o diminuează considerabil.
  • La 24 trebuie deja să dormim adânc.
  • Trebuie să ținem cont de faptul că între orele 2 și 4 noaptea simțurile și reflecțiile noastre nu funcționează la parametrii normali, motiv pentru care trebuie să evităm orice formă de activitate. De asemenea, între orele 3 și 5 noaptea tensiunea arterială este foarte scăzută…
loading...

Citește și:

YVE.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Accept Cookies