Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dr. Oz: diete de care NU trebuie să te apuci!

Dr. Oz: diete de care NU trebuie să te apuci!

Dietele cu putine grasimi sau cele ce promit o slabire instanta sunt din ce in ce mai intalnite insa specialistii trag un semnal de alarma, deoarece sunt foarte riscante. Dr. Oz vine cu cateva recomandari:

oz008_061714

Dietele fara gluten
Pe langa persoanele care nu pot suporta glutenul, nu este necesar sa urmezi o dieta de acest tip. Daca excluzi produsele care contin gluten ai putea deveni tentata sa consumi alimente cu un continut ridicat de amidon (cartoful, orezul), iar acestea maresc glicemia si favorizeaza aparitia kilogramelor in plus.

Diete bogate in proteine
Cercetarile asociaza consumul cantitatilor exagerate de proteine de animale cu cresterea riscului aparitiei diabetului, dar si cu cresterea in greutate. In plus, aceste diete bazate pe consumarea produselor cu proteine de origine animala vor favoriza dezvoltarea hormonilor care cresc riscul aparitiei cancerului la san sau la colon. De asemenea, nici rinichii nu o vor duce prea bine daca te bazezi pe astfel de diete.

Diete fara carbohidrati
Toate tipurile de diete presupun un meniu cu cantitati reduse de carbohidrati, iar acest lucru te face sa mananci foarte mult si niciodata nu te simti plina. Conform specialistilor, renuntarea la carbohidrati ar putea crea probleme uriase intr-un organism, precum producerea in cantitati foarte mari a unor substante ce favorizeaza mentinerea unui acid mediu sau aparitia unor inflamatii.

Diete fara grasimi
Grasimile sanatoase sunt foarte bune pentru inima si creier, deoarece au un rol foarte important pentru ca favorizeaza absortia corespunzatoare a substantelor care sunt nutritive. In concluzie, trebuie stiut faptul ca o dieta fara grasimi iti va face foame si mai tare, lucru care, bineinteles, te va face sa mananci mai mult si, astfel, isi vor face aparitia si cateva kilograme nedorite. Trebuie sa limitezi consumarea grasimilor animale saturate (lactate, carne si oua) si sa te concentrezi pe ulei de masline, avocado, nuci, seminte, sardine, macrou, hering etc.

Diete fara calorii
Astfel de diete nu au niciun sens, pentru ca specialistii au ajuns la concluzia ca organismul nu are cum sa renunte la calorii. Este e preferat sa nu stai sa calculezi caloriile, ci mai bine sa iti alegi ce alimente sunt sanatoase si stii ca iti plac.

Save

Loading..