Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Gustarile sanatoase

Gustarile sanatoase

Hummus

Hummus-ul poate fi bun pentru tine, dar anumite marci contin o doza mare de grasime.

Incearca asta: alege un produs care nu contine mai mult de trei grame de grasime la o portie de doua linguri. Sau fa-ti hummus singura acasa.

Gustarile „sanatoase”

Chipsuri de banane
Aceste chipsuri par sanatoase pentru ca sunt totusi fructe. Problema este ca daca sunt prajite, pot ajunge sa contina tot atatea calorii ca chipsurile de cartofi si foarte mult zahar.

Incearca asta: chipsuri deshidratate sau inghetate. Sau curata-ti singura o banana.

Covrigi
Chiar daca au un continut scazut de grasimi, noua covrigei mici contin 500 mg de sodiu- mai mult de 30% din doza zilnica recomandata.

Incearca asta: mananca o mana de nuci nesarate data viitoare cand ai pofta de o asemenea gustare.

Ovaz uscat
Chiar si cel organic poate fi o bomba cu zahar. 30 grame are chiar si 300 calorii – cam de cinci ori cantitatea care se regaseste in ovazul obisnuit – si 11 grame de zahar.

Incearca asta: umple-ti bolul cu cereale cu putin zahar sau fara si apoi presara pe deasupra doua linguri de ovaz uscat.

Iaurtul cu arome
O cutie mica de iaurt cu arome si putine grasimi poate contine peste 24 grame de zahar.

Incearca asta: cauta marci de iaurt care contin 12 grame de zahar. Sau consuma un iaurt grecesc cu felii de fructe deasupra…

Loading..