Dieta cu cafea verde te ajută să slăbești 10 kilograme


602
loading...

Dieta cu cafea verde se numără printre cele mai cunoscute cure pentru eliminarea kilogramelor în plus, datorită eficienței pe care și-a dovedit-o în cazul unui număr foarte mare de persoane care au încercat dieta cu cafea verde pentru a ajunge la greutatea dorită.

Dieta cu cafea verde te ajuta sa slabesti 10 kilograme

Dieta cu cafea verde este un regim de slăbire care a fost primit cu o atitudine destul de sceptică, la început. Odată cu adoptarea acestei diete de către mai multe celebrități, mai ales de peste Ocean, regimul de slăbire bazat pe cafea a început să capete notorietate. Din ce în ce mai multe persoane au testat dieta cu cafea verde și s-au bucurat de rezultate uimitoare într-un timp scurt.

Cafeaua verde este, de fapt, o cafea neprăjită. Boabele acestei cafele sunt culese din arborii de cafea și se consumă ca atare, fără a fi trecute prin vreun procedeu de gătire. Boabele de cafea verde sunt bogate în antioxidanți și au o serie de beneficii asupra organismului. Poate cel mai important astfel de beneficiu este acela al unei slăbiri rapide și sănătoase.

Studiile au demonstrat o scădere semnificativă a greutății pentru majoritatea persoanelor care au urmat dieta cu cafea verde. Persoanele respective au slăbit zece kilograme în câteva luni și s-au simțit de parcă ar fi urmat o cură cu număr redus de carbohidrați. Extractul natural din cafea verde este recomandat de mulți specialiști în domeniul sănătății, printre care și de celebrul Dr. Oz, care consideră dieta cu cafea verde ca fiind una foarte rapidă, ușoară și eficientă pentru slăbit.

Conform cercetărilor, cafeaua verde constă în boabele de cafea în stare naturală, crudă, fără a fi prăjite, care sunt bogate în compuși farmacologici activi foarte importanți: acidul clorogenic și cafeina.

De ce dieta cu cafea verde?

Acidul clorogenic poate reduce absorbția carbohidraților și a zaharurilor din tractul digestiv, fapt ce determină scăderea insulinei și reduce producerea acesteia; în plus, acționează și drept antioxidant (ce împiedică crearea celulelor noi cu grăsime) și, uneori, ca laxativ. Acest tip de acid este substanța principală despre care specialiștii susțin că declanșează și menține efectul de slăbire în cadrul dietei cu cafea verde. Prin procesul de prăjire se pierde o mare parte dintre proprietățile acidului clorogenic, de aceea se recomandă doar consumul cafelei verzi crude sau a extractului pur ori al celui cu minimum 45% acid clorogenic, drept metodă de eliminare a kilogramelor nedorite.

Cafeina din cafeaua verde, cu toate că, de obicei, nu se regăsește într-o cantitate foarte mare, ajută și ea la topirea grăsimii, prin accelerarea metabolismului cu până la 11%, deoarece poate produce de trei ori mai multă energie, stimulând organismul ca să ardă grăsimile.

Beneficii ale dietei cu cafea verde:

  • Dieta cu cafea verde s-a dovedit eficientă nu doar în procesul de slăbire prin care se pot topi zece kilograme, ci și în cel al micșorării hipertensiunii, atunci când este urmată după indicațiile medicale. Este în funcție de nivelul cafeinei din cafeaua verde respectivă. Extractul din cafea verde poate îmbunătăți funcțiile vaselor de sânge și, implicit, ale sănătății inimii, reducând riscurile producerii infarctului.
  • Dieta cu cafea verde scade colesterolul și riscul apariției bolilor cardiovasculare.
  • Dieta cu cafea verde echilibrează nivelul zahărului din organism, reducând riscul apariției diabetului de tip 2.
  • Dieta cu cafea verde ajută la detoxifierea colonului.
  • Dieta cu cafea verde elimină radicalii liberi din corp, stimulează producerea vitaminei E și ajută la întărirea sistemului imunitar.
  • Efectul antioxidant face ca persoanele să arate și să se simtă mai tinere.
  • Pe parcursul acestei diete, sportul nu este obligatoriu, dar se încurajează să se facă puțină mișcare ușoară, precum mersul pe jos.

Cum consumăm cafeaua verde?

Dacă boabele de cafea prăjite sunt foarte populare și foarte folosite, nu se poate spune același lucru și depre boabele de cafea verde. Acestea nu sunt foarte populare pentru că întrebuințările lor nu sunt cunoscute decât unui public foarte restâns. Modalitățile în care pot fi consumate boabele de cafea verde sunt multiple și destul de la îndemână:

  • Ca atare – consumate crude, boabele de cafea au un impact pozitiv asupra organismului. Antioxidanții și mineralele din cafeaua verde sunt absorbite rapid de către organism, iar în acest mod arderile se vor intensifica. De aici și rolul foarte pronunțat al boabelor de cafea în procesul de slăbire.
  • Infuzate – și din boabele de cafea verzi, neprăjite se poate prepara o cafea delicioasă și foarte sănătoasă. Este suficient să adăugați o ceașcă de apă călduță peste aproximativ zece boabe de cafea verde. Lăsați să se infuzeze câteva minute, apoi puteți consuma atât infuzia, cât și boabele. Se recomandă să nu îndulciți această băutură, pentru a nu diminua din efectele benefice ale cafelei. Dacă nu sunteți mulțumiți de savoarea infuziei preparate astfel, puteți măcina boabele și le puteți infuza cu ajutorul unui pliculeț pentru ceai, acestea având consistența unei pudre.
  • În salate – boabele de cafea verde se potrivesc de minune cu salatele verzi, fără dressing. Le puteți asezona cu puțină zeamă de lămâie. Pe lângă boabele de cafea verde, puteți adăuga în salată frunze de rucola, frunze de spanac sau câteva cubulețe de avocado. O astfel de salată poate constitui un fel principal potrivit pentru masa de seară, căci este foarte sățioasă și bogată în substanțe hrănitoare.
  • Cu iaurt – în locul cerealelor sau semințelor, puteți combina iaurtul degresat cu boabe de cafea verde. Le curățați bine, le adăugați în iaurt și amestecați ușor. Pentru un plus de gust, mai puteți adăuga câteva fructe de pădure sau o linguriță de miere. Acest preparat este foarte potrivit pentru micul dejun și poate înlocui cu succes o ceașcă de cafea neagră.

Cum ajută dieta cu cafea verde la slăbit?

Dacă sunteți în căutarea unui aliment ușor, sățios și bun pentru slăbit, atunci puteți introduce în alimentația voastră zilnică boabele de cafea verde. Este dovedit faptul că acestea au un rol foarte important atunci când vine vorba de eliminarea excesului de kilograme.

  • Previn depunderile de grăsime – consumată regulat, cafeaua verde împiedică depunerea excesului de grăsime. De asemenea, depunerea reziduurilor de grăsime la nivelul vaselor de sânge, al țesuturilor adipoase sau al dermului vor fi diminuate semnificativ.
  • Remodelare corporală – boabele de cafea verde, consumate adecvat, pot ajuta în procente semnificative la remodelarea zonelor problematice ale corpului. Dacă vreți să scăpați de grăsimea acumulată pe abdomen, de exemplu, consumați la micul dejun câte 30 de grame de boabe de cafea verde. De asemenea, o gustare care are în componență cafea verde este foarte potrivită pentru a fi consumată înainte de a merge la sală.
  • Dieta cu cafea verde intensifică arderile de grăsime – cafeaua verde este foarte utilă în procesul de topire a grăsimilor nesănătoase și inutile. Depozitele de grăsime vor fi destructurate dacă alegeți să consumați cafea verde în cantități rezonabile.
  • Dieta cu cafea verde ajută la digestie – dacă vă confruntați cu o digestie greoaie și deranjantă, se recomandă să consumați câte 15 grame de cafea verde după fiecare masă principală a zilei. În acest mod, digestia va fi optimizată, iar nutrienții vor fi absorbiți într-un timp mai scurt. O digerare a alimentelor corectă este primul pas spre o slăbire sănătoasă.
  • Dieta cu cafea verde ajută sistemul imunitar – funcționarea optimă a sistemului imunitar asigură slăbirea eficientă și sănătoasă. Dacă vă confruntați cu deficiențe la nivelul sistemului imunitar, este indicat să consumați frecvent boabe de cafea verde. Acestea au un rol regenerator esențial și vă vor întări imunitatea. Odată cu optimizarea sistemului imunitar și procesul de slăbire va da rezultate mai rapid.

Alte beneficii ale consumului de cafea verde

Pe lângă rolul său fundamental în procesele de slăbire sănătoasă, cafeaua verde mai are o serie de proprietăți benefice organismului uman. Pentru a da rezultatele așteptate, consumul de boabe de cafea verde trebuie să fie unul mediu, astfel încât să nu abuzați de nutrienții acestui aliment.

  • Întinerire a pielii – boabele de cafea verde mențin tinerețea și fermitatea pielii, mai ales la nivelul feței. Aici ridurile fine sunt estompate, la fel și petele sau urmele lăsate de acnee. Din infuzia de cafea verde, puteți lua boabele înmuiate și le puteți aplica pe o suprafață afectată a pielii. Acestea au rolul de a calma și trata roșeața, petele solare sau coșurile.
  • Fluidizarea circulației sângelui – cafeaua verde echilibrează circulația sângelui și ritmul cardiac. Cofeina conținută de această cafea este mai utilă decât cea din cafeaua prăjită atunci când vine vorba de oscilații de natură cardiacă. Consumul de boabe de cafea verde ajută la o circulație optimă și la menținerea sănătății cardiovasculare.
  • Hidratare  – cafeaua verde este un supliment de nădejde pentru apa obligatorie pentru consumul zilnic. Deși boabele de cafea verde previn retenția de apă, acestea ajută la menținerea unui organism perfect hidratat,  fapt ce se va reflecta și la nivelul pielii.
  • Dieta cu cafea verde sporește concentrarea – dacă vă confruntați cu dificultăți de concentrare, de atenție sau de memorie este indicat să introduceți în alimentația voastră cafeaua verde. Cofeina conținută de boabele verzi este utilă în menținerea atenției, a stării de bine. Astfel sunt combătute oboseala și lipsa de concentrare.

Măsuri de precauții în dieta cu cafea verde

În general, dieta cu cafea verde nu prezintă factori de risc atunci când este urmată corect, conform indicațiilor. Totuși, există și persoane cărora nu le este recomandată:

  • Femeile însărcinate sau care alăptează, copiii, bolnavii de inimă și persoanele care au glaucom, intoleranță sau alergii la cafeină ori la cafea verde trebuie să evite dieta cu cafea verde…
  •  Cei care suferă de diabet trebuie neapărat să consulte medicul înainte de a urma dieta cu cafea verde, întrucât este posibil ca aceasta să scadă nivelul glicemiei și al producerii insulinei, fapt ce poate interacționa cu diferite alte tratamente.

loading...