Dieta Jennifer Lopez îți îmbunătățește stilul de viață

507

Dieta Jennifer Lopez este, de fapt, un stil de viață foarte mediatizat și foarte popular, mai ales datorită notorietății inițiatoarei sale.

Dieta Jennifer Lopez nu este o dietă propriu-zisă, așa cum vă așteptați. Din contră, este mai mult un program care îmbină un regim de viață sănătos cu mișcarea. Știm că niciunei femei nu îi place să i se impună reguli stricte și, de aceea, vă recomandăm să urmați sfaturile de mai jos.

Artista de peste Ocean, Jennifer Lopez, este cunoscută pentru alimentația sa echilibrată, îmbinată cu un program riguros de antrenamente fizice. Deși are 49 de ani, diva arată extraordinar, are un fizic de invidiat, un posterior bombat și tonifiat, dar și o piele impecabilă. Datorită dietei sale, Jennifer Lopez nu are riduri proeminente, nici celulită sau surplus de grăsime. Există câteva reguli pe care le putem îndeplini cu toatele și datorită cărora putem arăta ca Jennifer Lopez.Dieta Jennifer Lopez

Dieta Jennifer Lopez vă va ajuta nu doar să scapați de kilogramele în plus, ci și să vă îmbunătățiți stilul de viață. Citiți, așadar, următoarele rânduri și aflați ce trebuie să faceți pentru a avea un corp demn de invidiat.

Sfaturile artistei

Jennifer Lopez este de părere că pentru a arăta bine este esențial să facem mișcare. Ea recomandă îmbinarea a diferite tipuri de exerciții și sporturi precum ciclismul, alergarea, dar și boxul, pentru a fi mereu în formă.

Scăpați de rutină cu dieta Jennifer Lopez! Alegeți exemplul artistei și nu vă veți plictisi. Nu doar că nu veți executa de fiecare dată același exercițiu, ci vă veți tonifia întregul corp. Artista este de părere că pierderea în greutate după o anumită limită este inutilă. De aceea, recomandă tonifierea corpului ca fiind o soluție mai bună.

Fiți constante! Dieta Jennifer Lopez este, după cum ați observat, mai mult un program ce presupune un bun autocontrol. Cântăreața susține că nimic nu este mai benefic decât adaptarea și acceptarea noului regim de viață. Aceste două lucruri vă vor ajuta să vă țineți de treabă și să nu vă dați bătute.

Principiile dietei Jennifer Lopez

Dieta Jennifer Lopez este, de fapt, un stil de viață, așa că principiile propuse de artistă nu se referă doar la alimentație. În schimb alimentația este unul dintre punctele forte ale acestui stil de viață.

  • Alimentația – dieta Jennifer Lopez este una echilibrată și destul de variată. Legume și fructe proaspete, cereale și carne slabă sunt alimentele recomandate pentru un consum frecvent. Combinațiile culinare trebuie să aibă un număr mic de calorii, dar să fie sățioase și gustoase în acest regim.
  • Hidratarea – este un principiu obligatoriu în dieta Jennifer Lopez. Este bine cunoscut faptul că artista bea multe lichide, în special apă și sucuri naturale din fructe proaspăt stoarse. Acestea sunt pline de vitamine și minerale de care artista are mare nevoie, mai ales în show-rile sale foarte solicitante.
  • Sportul – Jennifer Lopez are un trup foarte bine definit, tonifiat, cu o masă musculară bine lucrată. Pe lângă moștenirea genetică pentru care este recunoscătoare, diva de peste Ocean se întreține la sala de fitness. Posteriorul său bombat și deja celebru este menținut în formă printr-o rutină de antrenamente fizice. De asemenea, Jennifer Lopez are o masă musculară distribuită uniform și un corp armonios datorită faptului că lucrează intens toate grupele de mușchi. Pe lângă mersul la sală sau la alergat, Jennifer Lopez își menține tonusul prin dans. Repetițiile și mișcarea scenică necesită un efort fizic susținut și îndelungat.
  • Odihna – deși are un program haotic prin prisma meseriei sale, Jennifer Lopez nu se abate de la tradiționalele opt ore de somn. Indiferent de cât de aglomerate îi sunt ziua și noaptea, indiferent de fusul orar ale cărui schimbări pot fi greu de suportat, artista își respectă cu strictețe orele de somn.
  • Programul – dieta Jennifer Lopez nu are un program fix, prin prisma meseriei inițiatoarei sale. Artista este, de cele mai multe ori, pe drum, spre concerte, emisiuni sau evenimente. Acest fapt face imposibilă o coordonare a timpului. Cu toate acestea, mesele principale ale zilei trebuie luate la ore cât de cât asemănătoare de la o zi la alta.
  • Îngrijirea personală – o divă ca Jennifer Lopez arată într-un mare fel și datorită îngrijirii deosebite de care se bucură corpul și tenul ei. Masajele corporale, tratamentele faciale, măștile pentru păr sunt doar câteva dintre metodele la care diva recurge pentru a arăta mereu tânără și frumoasă. Pentru un ten curat și fără imperfecțiuni, Jennifer Lopez își clătește fața cu apă minerală, iar pentru a scăpa de ridurile de expresie din jurul ochilor sau al gurii, diva apelează la miere.

Plan pentru dieta Jennifer Lopez

Dieta Jennifer Lopez are însă și o serie de reguli. Iată care sunt acestea:

•    Nu va înfometați! Lipsa mâncării nu vă va ajuta să pierdeți kilograme, ci energie. De aceea, trebuie să aveți grijă ca, din dorința de a scăpa de kilogramele nedorite, să nu ajungeți să vă înfometați. Dându-vă metabolismul peste cap, nu veți face decât să creați probleme și, în cel mai rău caz, dezechilibre greu de remediat.

•    Nu faceți compromisuri! Asa cum niciunei femei nu îi place să fie nevoită să renunțe la ceea ce îi place, nici dieta Jennifer Lopez nu o cere. Secretul este să mâncați ceea ce vă doriți, la momentul potrivit. Alegeți-vă, așadar, o zi în care să faceți mici excepții.

•    Nu fiți lacome! Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți obsedate de ceea ce mâncați, dar nici să eliminați anumite tipuri de mâncare din regimul de viață. Cheia este să mâncați orice este în conformitate cu genele voastre și să nu exagerați, bineînțeles, nici cu mâncărurile de tip fast-food.

•    Proteinele și lichidele sunt foarte importante în dieta Jennifer Lopez. Cântăreața le consumă din carne și, mai ales, din soia. Proteinele ajută la repararea celulelor și la încetinirea procesului de îmbătrânire. Apa, de asemenea, este revigorantă, te ajută să te hidratezi și curăță organismul.

Dieta vegană este promovată, de asemenea, de Jennifer Lopez. Aceasta recomandă renunțarea la produsele de origine animală în favoarea celor de origine vegetală. Mai mult, urmând un astfel de regim de viață, artista susține că este plină de energie. Și de ce să nu fim mereu într-o dispoziție bună?

Cu toate acestea, cel mai important este, în concepția artistei, să te iubești pe tine însăți. Chiar dacă cele mai multe femei aspiră la o anumită greutate sau măsură, secretul constă, în primul rând, în a fi tu cea mulțumită de modul în care arăți.

Ce mâncăm în Dieta Jennifer Lopez

Dieta Jennifer Lopez pune mare preț pe mesele principale ale zilei, dar și pe gustări, chiar dacă acestea pot fi sărite sau luate în momentul în care resimțiți foame. Trebuie să manifestați o atenție deosebită pentru calitatea produsului consumat, și nu pe cantitatea acestuia. De asemenea, un rol foarte important îl au combinațiile de gusturi, texturi și conținut nutritiv, pentru că nu se pot consuma produse asemănătoare din acest punct de vedere.

  • Mesele principale ale zilei
  1. Micul dejun – este o masă foarte importantă în dieta Jennifer Lopez, care trebuie luată cu jumătate de oră după ce v-ați trezit. Se recomandă să beți un pahar cu apă imediat după ce v-ați trezit, pe stomacul gol. La această masă trebuie să consumați alimente bogate în vitamine și proteine, care să vă asigure energia necesară pentru următoarea partea a zilei. În dieta divei de peste Ocean, micul dejun este unul sățios și sănătos, fără prăjeli sau grăsimi. Iată ce puteți consuma la prima masă a zilei:
  • Fructe și legume proaspete;
  • Iaurt și brânză (de vaci, de capră) degresată;
  • Cereale integrale (mai ales ovăz);
  • Shake-uri și smoothie-uri;
  • Ceaiuri din plante;
  • Cafea.
  1. Prânzul – dacă nu reușiți să luați prânzul la aceeași oră în fiecare zi, încercați să consumați alimente care se digeră ușor și care vă țin de foame pentru mai mult timp. În dieta lui Jennifer Lopez, masa de prânz trebuie să fie una consistentă, dar nu bogată în grăsimi. Calculați cu atenție numărul de calorii, în funcție de efortul ce urmează a fi depus în ziua respectivă. Dacă vă prelungiți activitatea până seara târziu, puteți lua prânzul mai spre după-amiază, în jurul orelor 16:00. Alimente pentru un prânz sățios și sănătos:
  • Pește (somonul și dorada sunt foarte potrivite datorită conținutului lor nutritiv);
  • Carne slabă (de pui și de curcan, fără piele)
  • Salate (de fructe sau de legume; nu contează cantitatea);
  • Cereale, semințe sau pâine neagră;
  • Piureuri (de morcov, de țelină, de cartof dulce).
  1. Cina – asigurați-vă că luați această masă a zilei cu cel puțin o oră înainte de culcare, astfel încât alimentele să se digere la timp. Consumați ceva ușor, sățios, dar cu un aport caloric mic. Masa de seară poate fi mai consistentă dacă o luați în jurul orelor 18:00. Dacă mâncați după această oră, cum se întâmplă de multe ori în cazul lui Jennifer Lopez, alegeți alimente care se digeră ușor și care nu vă vor îngreuna procedeele din corp. Alimentele recomandate pentru cină sunt:
  • Salate de legume (cele de fructe vă vor da o energie care să vă deranjeze somnul);
  • Legume sotate în ulei de măsline;
  • 100 de grame de carne slabă sau pește;
  • Un iaurt degresat;
  • Un baton de cereale.

 

  • Gustările

 

În dieta Jennifer Lopez, gustările zilei depind de program. Astfel, în funcție de activitățile planificate în decursul unei zile veți lua gustările potrivite. Dacă aveți o zi ușoară, nu foarte aglomerată, veți lua doar două gustări. Dacă aveți o zi lungă, care se poate prelungi până seara târziu, veți lua trei gustări. Cele mai indicate alimente pentru gustările dintre mese sunt în dieta Jennifer Lopez:

  • Batoanele proteice;
  • Fructele;
  • Iaurtul degresat;
  • 50 de grame de migdale, nuci sau alune de pădure;
  • 50 de grame de semințe de in, de chia sau de quinoa…