Home Stiri Problemele cu ficatul te fac să iei în greutate!!!

Problemele cu ficatul te fac să iei în greutate!!!

autor Elena Yvette
451 vizualizari
Problemele cu ficatul te fac sa iei in greutate

Ficatul face parte din categoria organelor care au cel mai mult de lucru în organismul nostru. Îndeplinește foarte multe funcţii extrem de importante, precum:  filtrarea sângelui, metabolizarea nutrienţilor, dar şi detoxificarea de substanţele nocive.

În momentul în care în ficat se acumulează o cantitate foarte mare de grăsimi din cauza dietelor sărace pe care le ţinem, acesta începe să nu mai funcţioneze la capacitate maximă şi lucrurile încep să se înrăutățească.

Cum ştii că ficatul este plin de toxine?

Performanţa hepatică redusă este denumirea medicală pentru ficatul plin de toxine.

Iată cele 15 simptome conform cărora ficatul suferă de această boală:

  1. Dureri musculare şi cronice;
  2. Oboseală cronică;
  3. Dureri de cap;
  4. Depresie;
  5. Anxietate
  6. Durere abdominală;
  7. Creşterea în greutate rapidă şi inexplicabilă;
  8. Diaree;
  9. Balonare;
  10. Afecţiuni ale pielii- acnee şi nu numai;
  11. Constipaţie;
  12. Transpiraţie în exces;
  13. Dezechilibru hormonal;
  14. Creier în ceaţă;
  15. Alergii.

De asemenea, inflamația îşi face şi ea apariţia, la fel şi cicatricile ficatului.

Cum se restabilește sănătatea ficatului?

Starea ficatului poate fi îmbunătățită prin schimbarea stilului de viaţă, iar noi vă vom oferi câteva sfaturi pentru a începe această schimbare:

  • Trebuie să urmaţi un regim alimentar care trebuie să fie echilibrat (acesta trebuie să constea în mai multe alimente precum grăsimi sănătoase, cereale naturale, proteine de înaltă calitate, alimente fermentate, dar şi o mulţime de nuci şi seminţe).
  • Trebuie să consumaţi alimente ce sunt bogate în fibre, alimente precum varză de Bruxelles, broccoli, seminţele de chia, avocado, anghinare şi, nu în ultimul rând, seminţe de in.
  • De asemenea, în alimentele indicate se încadrează şi alimentele care sunt bogate în grăsimi naturale, precum cânepa, untul vegetal, uleiul roşu de palmier, dar şi uleiul de nucă de cocos.
  • Trebui să beţi foarte multă apă. Pentru a stabili cantitatea necesară de apă pe care trebuie să o beţi în fiecare zi, tot ce trebuie să faceţi este să împărţiţi greutatea exprimată în kilograme la doi. Numărul care rezultă ar trebui să reprezinte aportul apei ce vine din nucă.
  • Legumele pe care trebuie să le consumaţi în cantitate mare trebuie să fie de culoare verde închis. Legumele care fac parte din această categorie cresc nivelul de magneziu, de acid folic, dar şi de vitamine (B şi C).
  • Nu folosiţi uleiurile la gătit dacă nu aveţi nevoie. Uleiurile interzise sunt uleiul de rapiţă, de porumb, uleiurile vegetale, dar, mai ales, uleiul de floarea-soarelui.
  • Nu consumaţi alimente modificate genetic. Cumpărați alimentele organice.
  • Una dintre cauzele apariţiei daunelor ireparabile este cauzată de consumul de alcool.
  • Zaharurile rafinate trebuie şi ele evitate. Aici se încadrează zahărul brun, zahărul alb, zahărul de trestie, dar şi sucul de trestie şi zahărul de sfeclă…

Aşadar, problemele pe care le aveţi cu ficatul vă influențează foarte mult sănătatea, deoarece acest organ este responsabil cu foarte multe lucruri care au loc în corpul vostru. Aşadar, o alimentaţie sănătoasă, dar şi o viaţă sănătoasă asigură buna funcţionare a ficatului şi, implicit, a întregului organism.

loading...

Citește și:

YVE.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Accept Cookies