Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dieta 1200 calorii pe zi: Meniul vegan, vegetarian şi obişnuit

Dieta 1200 calorii pe zi: Meniul vegan, vegetarian şi obişnuit

Dieta de 1200 de calorii înseamnă trei mese pe zi şi slăbit în timp ce mănânci. Bineînțeles, pe lângă cele trei mese poţi savura şi două gustări pe zi.

EC0F0F

Ce e mai plăcut decât să mănânci ce trebuie ştiind că vei slăbi? Cu siguranţă, nu va trebui să uiţi de sport şi hidratare intensă pentru a te bucura de un corp armonios. Sportul nu trebuie să fie intens, deoarece dieta este una destul de drastică şi nu trebuie exagerat cu epuizarea fizică. Mai jos vom enumera trei variante de meniu care cumulează 1200 de calorii.

Meniul vegan pentru dieta 1200 calorii

–    Mic dejun: o cană cu fulgi de ovăz în lapte degresat, o banană, o lingură seminţe de chia, patru nuci, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustare: un măr;
–    Prânz: o cană cu quinoa gătită sau o cană cu orez brun, un sfert de avocado, o jumătate de cană tofu, două buchete de broccoli la abur;
–    Gustare: o jumătate de cană cu afine;
–    Cină: o cană cu ghiveci de legume.

Meniul vegetarian

–    Mic dejun: omletă din două ouă cu ceapă şi ardei, o felie pâine integrală, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustarea 1: o cană cu struguri negri, zece migdale;
–    Prânz: 200 grame de legume la wok;
–    Gustarea 2: patru pătrăţele de ciocolată;
–    Cină: o porţie paste primavera cu legume, un pahar cu vin roşu.

Meniul obişnuit

–    Mic dejun: două felii de pâine integrală, o jumătate de cană cu brânză de casă degresată, două feliuţe de somon afumat, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustarea 1: o banană;
–    Prânz: 150 grame de piept de pui la grătar, două căni cu salată de verdeţuri;
–    Gustarea 2: un iaurt grecesc;
–    Cină: o porţie salată de ton, verdeaţă şi legume, trei pătrăţele de ciocolată cu lapte.

Recomandări în dieta cu 1200 calorii pe zi

–   Dieta 1200 calorii pe zi nu trebuie ținută mai mult de zece zile;
–    Dacă nu vrei să consumi carne, necesarul de proteine se va asigura din linte, fasole sau năut;
–    Sunt interzise mezelurile, prăjelile, produsele de patiserie, conserve, snacksuri sau alte alimente procesate;
–    Minimum doi litri de apă să fie consumaţi în fiecare zi;
–    Există variaţii în funcţie de fiecare tip de metabolism, aşa că este foarte important să se apeleze la sfatul unui specialist în alimentaţie;
–    Nu trebuie să se consume mai puţin de 1200 calorii pe zi pentru a evita carenţele de vitamine şi alte elemente esenţiale organismului;
–    Chiar dacă nu sunt special recomandate anumite alimente, vei obţine cele mai bune rezultate dacă vei consuma fructe proaspete, legume, carne slabă şi cereale integrale;
–    Trebuie să îţi planifici foarte bine mesele şi să numeri caloriile;
–    Poţi avea senzaţii de foame şi oboseală;
–    După încheierea dietei, există riscul de a te îngrăşa la loc. Astfel, trebuie să adaugi în fiecare săptămână câte 100-200 calorii la meniu pentru a echilibra organismul şi a păstra silueta…

Loading..