Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dieta 1200 calorii pe zi: Meniul vegan, vegetarian şi obişnuit

Dieta 1200 calorii pe zi: Meniul vegan, vegetarian şi obişnuit

Dieta de 1200 de calorii înseamnă 3 mese pe zi şi slăbit în timp ce mănânci. Bineînţeles, pe lângă cele 3 mese poţi savura şi 2 gustări pe zi.

EC0F0F

Ce e mai plăcut decât să mănânci ce trebuie ştiind că vei slăbi? Cu siguranţă, nu va trebui să uiţi de sport şi hidratare intensă pentru a te bucura de un corp armonios. Sportul nu trebuie să fie intens, deoarece dieta este una destul de drastică şi nu trebuie exagerat cu epuizarea fizică. Mai jos vom enumera 3 variante de meniu care cumulează 1200 de calorii.

Meniul vegan pentru dieta 1200 calorii

–    Mic dejun: 1 cană cu fulgi de ovăz în lapte degresat, 1 banană, 1 lingură seminţe chia, 4 nuci, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustare: 1 măr;
–    Prânz: 1 cană cu quinoa gătită sau 1 cană cu orez brun, un sfert de avocado, o jumătate de cană tofu, 2 buchete broccoli la abur;
–    Gustare: o jumătate de cană cu afine;
–    Cină: 1 cană cu ghiveci de legume.

Meniul vegetarian

–    Mic dejun: omletă din 2 ouă cu ceapă şi ardei, o felie pâine integrală, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustare 1: 1 cană cu struguri negri, 10 migdale;
–    Prânz: 2 file de păstrăv, 200 grame de legume la wok, un sfert de cană cu sos tzatziki;
–    Gustare 2: 4 pătrăţele de ciocolată;
–    Cină: 1 porţie paste primavera cu legume, 1 lingură parmezan răzuit, 1 pahar cu vin roşu.

Meniul obişnuit

–    Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, o jumătate de cană cu brânză de casă degresată, 2 feliuţe somon afumat, cafea simplă cu o linguriţă de zahăr;
–    Gustare 1: 1 banană;
–    Prânz: 150 grame de piept de pui la grătar, 2 căni cu salată de verdeţuri;
–    Gustare 2: 1 iaurt grecesc;
–    Cină: 1 porţie salată de ton, verdeaţă şi legume, 3 pătrăţele de ciocolată cu lapte.

Recomandări in dieta cu 1200 calorii pe zi

–    Dieta nu trebuie ţinută mai mult de 10 zile;
–    Dacă nu vrei să consumi carne, necesarul de proteine se va asigura din linte, fasole sau năut;
–    Sunt interzise mezelurile, prăjelile, produsele de patiserie, conserve, snackuri sau alte alimente procesate;
–    Minimum 2 litri de apă să fie consumaţi în fiecare zi;
–    Există variaţii în funcţie de fiecare tip de metabolism aşa că este foarte important să se apeleze la sfatul unui specialist în alimentaţie;
–    Nu trebuie să se consume mai puţin de 1200 calorii pe zi pentru a evita carenţele de vitamine şi alte elemente esenţiale organismului;
–    Chiar dacă nu sunt special recomandate anumite alimente, vei obţine cele mai bune rezultate dacă vei consuma fructe proaspete, legume, carne slabă şi cereale integrale;
–    Trebuie să îţi planifici foarte bine mesele şi să numeri caloriile;
–    Poţi avea senzaţii de foame şi oboseală;
–    După încheierea dietei, există riscul de a te îngrăşa la loc. Astfel, trebuie să adaugi în fiecare săptămână câte 100-200 calorii la meniu pentru a echilibra organismul şi a păstra silueta…

Loading..