Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dr. Oz: cele mai bune alimente pentru dietă

Dr. Oz: cele mai bune alimente pentru dietă

Aceste alimente pentru dietă accelereaza metabolismul si ard grasimile, de aceea trebuie sa faci alegerile potrivite pentru ca alimentele sa fie sanatoase, cu calorii putine si sa nu sari peste micul dejun. In plus, trebuie stiut ca grasimile nu trebuie excluse in totalitate, pentru ca exista si unele bune, precum cele din uleiul de masline, avocado, semintele de in, somon, macrou, hering, sardine sau nuci. Iata cateva alimente recomandate de dr. Oz daca vrei sa slabesti:

Dr. Oz7 alimente pentru dietă recomandate de doctor Oz

Fasolea rosie

Aceasta ofera senzatia de satietate si un continut ridicat de amidon care va face ca jumatate dintre calorii sa nu se absoarba. Dr. Oz recomanda fasolea pentru ca reduce nivelul de zahar din sange si accelereaza arderea grasimilor. Daca ai senzatia de balonare chiar daca ai mancat deja fasole, trebuie sa stii ca ele te vor ajuta dupa ce le consumi mai des.

Semintele de pin

Acestea au un continut ridicat de acid pinolenic ce are rolul a stopa senzatia de foame. Asa ca o canita de seminte de pin te vor ajuta sa nu mai resimti intens foamea si vei putea manca portii mici si sa iti limitezi consumul de alimente nesanatoase.

Ceaiul de fenicul

Dr. Oz recomanda consumul unei cani de ceai de fenicul seara, inainte de culcare, pentru ca acesta are proprietati detoxifiante, ajuta la o digestie mai buna, scapa de balonare si impiedica depunerea de grasimi.

Merele

Acestea sunt potrivite ca si o gustare inaintea mesei de seara, iar datorita continutului mare de fibre solubile, merele vor reduce cantitatea de zahar si calorii ce sunt absorbite in sange, la scurt timp dupa masa.

Avocado

Acesta contine grasimi bune ce iti vor oferi energie si va avea grija de inima si creier insa accelereaza si arderea grasimilor.

Ardeii iuti

Capsaicina ce se gaseste in ardeii iuti te va impiedica sa mananci mult si, in plus, te va ajuta si stimuland metabolismul si arzand grasimile.

Lintea rosie

Aceasta este bogata in fibre si asigura o senzatie de satietate pentru ceva timp. O cana cu linte va asigura mai mult de jumatate din fibrele de care avem nevoie intr-o singura zi.

Save