Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Cinci poziții de yoga simple, care te fac să te simți minunat

Cinci poziții de yoga simple, care te fac să te simți minunat

Se spune adesea că, practicând yoga, aceasta poate face minuni pentru starea ta de spirit generală, fizicul și liniștea sufletească. Deoarece viața ni se desfășoară într-un ritm rapid, iar programul de lucru este haotic, ajungi rareori să ai timp și pentru tine, pentru a te reporni.

Din fericire, nu sunt necesare cheltuielile la un ashram sau pentru o săptămână la un spa. Pentru a putea beneficia de numeroasele efecte rapide pe care le oferă yoga, trebuie să o practicați zilnic. Este nevoie doar de 15 minute pe zi pentru a avea o dispoziție bună, apetit sexual sporit și un sentiment mai mare de bine.

Aici sunt cinci ipostaze de bază care vă vor ajuta să vă simțiți mai bine în propria piele.

Delfin

Delfin

  1. Vino într-o poziție de scândură, cu brațele drepte, cu încheieturile sub umeri și picioare extinse, drepte, în spate. Păstrează mâinile unde sunt, schimbă șoldul în sus și înapoi.
  1. Punctul coccis trebuie adus direct până la tavan, relaxează capul și trage umerii departe de urechi. Presează pieptul spre coapse, ține mâinile larg întinse și trebuie să începi să te angajezi la poziția de bază.
  1. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori.

Războinicul 2

Războinicul 2

  1. Stai cu picioarele mai late decât lățimea. Întinde corect degetele de la piciorul drept și degetele de la piciorul stâng spre interior, la un unghi de 45 de grade. Îndoaie mult genunchiul drept, astfel coapsa să se apropie paralel cu solul. Păstrează: piciorul stâng.
  2. Întinde brațele direct din umeri și privește peste vârful degetelor din dreapta.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Triunghiul

Triunghiul

  1. Stai cu picioarele mai late decât lățimea. La acel nivel, ține degetele de la piciorul drept afară, iar degetele de la piciorul stâng, spre interior, la un unghi de 45 de grade. Păstrează ambele picioare drepte și înclină soldul spre piciorul drept. Înclină trunchiul cât mai mult posibil spre dreapta, menținând lungimea coloanei vertebrale.
  2. Pune mâna dreaptă deasupra sau dedesubtul genunchiului și extinde brațul stâng direct deasupra umărului. Împinge șoldul drept înainte și înapoi la șoldul stâng. Ține privirea spre podea, pentru a avea gâtul întins.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Războinicul 3

Războinicul 3

  1. Vino într-o poziție de fandare cu piciorul drept înainte și piciorul stâng în spate. Împinge înainte șoldul și adu trunchiul aproape paralel cu podeaua. În același timp, lovește cu piciorul stâng până la șold, formând o linie dreaptă de la coroana capului la degetele de la picioare.
  2. Pune ambele mâini la centrul inimii, trage burta spre coloana vertebrală și privește câțiva centimetri în fața.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Războinicul 2

Porumbel

  1. Vino într-o poziție de șezut pe genunchi, cu coccisul îndreptat spre tavan și mâinile apăsând în podea. Ridicați piciorul drept până la înălțimea șoldului, apoi balanseazăl ușor înainte. Genunchiul drept trebuie să fie îndoit pe partea inferioară a piciorului pe saltea.
  2. Încearcă să ți tibia aproape paralel cu partea din față a piciorului și să păstrezi întotdeauna piciorul flexat. Piciorul stâng rămâne drept. Apleacă-te mai departe peste gamba dreapta și odihnește-te pe mâini…

3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

Loading..