Cinci poziții de yoga simple, care te fac să te simți minunat

234

Cele mai ușoare poziții de yoga te vor ajuta să-ți purifici corpul și iți vor da o stare de bine.

Se spune adesea că, practicând yoga, aceasta poate face minuni pentru starea ta de spirit generală, fizicul și liniștea sufletească. Deoarece viața ni se desfășoară într-un ritm rapid, iar programul de lucru este haotic, ajungi rareori să ai timp și pentru tine, pentru a te reporni, de aceea este o idee foarte bună să încerci niște poziții de yoga simple, dar eficiente.

Cu ajutorul unor poziții de yoga simple putem începe să practicăm această metodă de relaxare, care aduce multe beneficii organismului. Cu ajutorul lor scăpăm de stres, ne sporim flexibilitatea corpului, ne crește forța musculară, inima va funcționa mai bine, iar hipertensiunea va putea fi combătută. Yoga reprezintă o metodă simplă de a obține o stare generală de bine, întrucât odată cu eliminarea stresului se reduce și riscul de a dezvolta anxietate, depresie, insomnii, boli cardiovasculare. Durerile de spate sunt și ele diminuate considerabil în cazul celor care practică yoga. Cu alte cuvinte, cresc șansele pentru ca sănătatea organismului să se afle în parametrii optimi. În plus, practicând yoga vom avea mereu o formă fizică demnă de invidiat.

Poziții de yoga ușor de practicat

Din fericire, nu sunt necesare cheltuielile la un ashram sau pentru o săptămână la un spa. Pentru a putea beneficia de numeroasele efecte rapide pe care le oferă aceste poziții de yoga ușor de practicat, trebuie să faci zilnic yoga. Este nevoie doar de 15 minute pe zi pentru a avea o dispoziție bună, apetit sexual sporit și un sentiment mai mare de bine.

Așadar, este bine să ne formăm o rutină care să includă poziții de yoga cu ajutorul cărora să ne putem ajuta organismul sa se relaxeze, să ne purificam mintea și să ne simțim mult mai bine. Aici sunt cinci poziții de yoga de bază, care te vor ajuta să te simți mai bine în propria piele.

Delfin

Delfin

„Delfinul” este prima dintre cele cinci poziții de yoga pe care ți le prezentăm.

  1. Vino într-o poziție de scândură, cu brațele drepte, cu încheieturile sub umeri și picioare extinse, drepte, în spate. Păstrează mâinile unde sunt, schimbă șoldul în sus și înapoi.
  1. Punctul coccis trebuie adus direct până la tavan, relaxează capul și trage umerii departe de urechi. Presează pieptul spre coapse, ține mâinile larg întinse și trebuie să începi să te angajezi la poziția de bază.
  1. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori.

Războinicul 2

Războinicul 2

„Războinicul 2” este a doua dintre cele cinci poziții de yoga din acest articol.

  1. Stai cu picioarele mai late decât lățimea. Întinde corect degetele de la piciorul drept și degetele de la piciorul stâng spre interior, la un unghi de 45 de grade. Îndoaie mult genunchiul drept, astfel coapsa să se apropie paralel cu solul. Păstrează: piciorul stâng.
  2. Întinde brațele direct din umeri și privește peste vârful degetelor din dreapta.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Triunghiul

Poziții de yoga simple

Triunghiul

„Triunghiul” este a treia dintre cele cinci poziții de yoga ușor de făcut.

  1. Stai cu picioarele mai late decât lățimea. La acel nivel, ține degetele de la piciorul drept afară, iar degetele de la piciorul stâng, spre interior, la un unghi de 45 de grade. Păstrează ambele picioare drepte și înclină șoldul spre piciorul drept. Înclină trunchiul cât mai mult posibil spre dreapta, menținând lungimea coloanei vertebrale.
  2. Pune mâna dreaptă deasupra sau dedesubtul genunchiului și extinde brațul stâng direct deasupra umărului. Împinge șoldul drept înainte și înapoi la șoldul stâng. Ține privirea spre podea, pentru a avea gâtul întins.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Războinicul 3

Războinicul 3

„Războinicul 3” este a patra dintre cele cinci poziții de yoga pe care le poți face cu ușurință.

  1. Vino într-o poziție de fandare cu piciorul drept înainte și piciorul stâng în spate. Împinge înainte șoldul și adu trunchiul aproape paralel cu podeaua. În același timp, lovește cu piciorul stâng până la șold, formând o linie dreaptă de la coroana capului la degetele de la picioare.
  2. Pune ambele mâini la centrul inimii, trage burta spre coloana vertebrală și privește câțiva centimetri în fața.
  3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte.

yoga Războinicul 2

Porumbelul – una dintre acele poziții de yoga accesibile

„Porumbelul” este ultima dintre cele cinci poziții de yoga pe care le poate practica oricine.

  1. Vino într-o poziție de șezut pe genunchi, cu coccisul îndreptat spre tavan și mâinile apăsând în podea. Ridicați piciorul drept până la înălțimea șoldului, apoi balansează-l ușor înainte. Genunchiul drept trebuie să fie îndoit pe partea inferioară a piciorului pe saltea.
  2. Încearcă să ții tibia aproape paralel cu partea din față a piciorului și să păstrezi întotdeauna piciorul flexat. Piciorul stâng rămâne drept. Apleacă-te mai departe peste gamba dreapta și odihnește-te pe mâini.

3. În tot acest timp, respiră adânc de zece ori pe fiecare parte…

În concluzie, practicând yoga avem parte de foarte multe consecințe pozitive, atât la nivel mental, cât și fizic. Nu-i așa că sunt ușor de făcut aceste poziții de yoga?