Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Shake-ul proteic dimineata este cea mai buna optiune pe care ai putea sa o iei pentru a te pastra in forma. Proteinele sunt vitale cand vine vorba de functionarea perfecta a organismului. De ce? Pentru ca te ajuta sa cosntruiesti masa musculara si sa stimulezi metabolismul.

Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Cum necesita mai mult timp pentru digerare, acestea reprezinta o solutie minunata cand vine vorba de o dieta sanatoasa si pierderea in greutate. Deoarece traim intr-o era a mancarii procesate si a lipsei de activitate, avem nevoie sa dam organismului produse influentabile pentru energie si sanatate, care te vor ajuta sa te simti mai bine si sa devii mai activa.

Diferite tipuri de proteine pentru shake-uri

Acest tip de shake contine diferite surse de  proteine ca  lapte, zer, oua, orez sau soia. Este la fel de important si sa cunosti sursa de proteina si cum este purificata ea odata ce fabricarea poate afecta modul in care organismul tau digereaza si absoarbe aminoacizii.

Este recomandat sa introduci proteine in dieta ta, oricum o poti inlocui cu o combinatie de cazeina sau zer, daca nu ai nici un fel de intoleranta la produsele lactate.

Shake de dimineata pentru pierderea in greutate

Shake-ul bazat pe proteina din zer este unul dintre cele mai bune  shake-uri pentru pierderea in greutate, incat zerul reprezinta o substanta derivata din lapte care contine proteine, minerale, lactoza si cantitati mici de grasimi. Proteinele sale au proprietati biologice unice si ajuta oamenii sa mentina greutatea corporala optima.

Proteina din zer sustine scaderea in greutate incat scade nivelurile de sange ale hormonilor numit “ghrelina”, o substanta care ajuta la regularea ingestiei de alimente. Deci, cand ai un nivel scazut de ghrelina, te simti mai satula.

Poti incerca si shake-urile proteice de ciocolata cu capsuni, nuci si fulgi de ovaz. Sau poate ca preferi un amestec de iaurt de vanilie, mere si o lingura de ulei omega. Oricum decizi sa le amesteci, este important sa adaugi proteina pura si carbohidratii necesari si putine uleiuri grase.

La final, ai o reteta simpla de shake proteic care iti va lumina diminetile.
Ingrediente: o lingurita de pudra proteine concentrate din soia, ½ banana, o lingura de unt de arahide, 8 grame de lapte de soia si 3 cuburi de gheata.
Tot ce trebuie sa faci este sa le amesteci cu blenderul si vei obtine un shake care iti va face ziua mai frumoasa.

Acest shake contine 14 g grasimi, 180 mg sodium, 610 mg potasiu, 19 g carbohidrati si 14 g proteine.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi facuta publica. Campurile marcate sunt obligatorii *

*

Poți folosi aceste taguri și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>