Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Ca sa fii in forma, shake-ul proteic dimineata este cea mai buna optiune. Proteinele sunt vitale cand vine vorba de functionarea perfecta a organismului. De ce? Pentru ca te ajuta sa cosntruiesti masa musculara si sa stimulezi metabolismul.

Cum sa fii in forma: shake-uri proteice pentru micul-dejun

Cum necesita mai mult timp pentru digerare, acestea reprezinta o solutie minunata cand doresti sa fii in forma cu o dieta sanatoasa.

Deoarece traim intr-o era a mancarii procesate si a lipsei de activitate, avem nevoie sa dam organismului produse care influenteaza energia si sanatatea, care te vor ajuta sa te simti mai bine si sa devii mai activa.

Cum sa fii in forma cu diferite tipuri de proteine pentru shake-uri

Acest tip de shake contine diferite surse de proteine, ca lapte, zer, oua, orez sau soia, care te vor ajuta sa fii in forma. Este la fel de important si sa cunosti sursa de proteine si cum este purificata ea odata ce fabricarea poate afecta modul in care organismul tau digereaza si absoarbe aminoacizii.

Se recomanda sa introduci proteine in dieta ta, oricum o poti inlocui cu o combinatie de cazeina sau zer, daca nu ai niciun fel de intoleranta la produsele lactate.

Shake de dimineata pentru pierderea in greutate

Shake-ul bazat pe proteina din zer este unul dintre cele mai bune shake-uri pentru pierderea in greutate, incat zerul reprezinta o substanta derivata din lapte, care contine proteine, minerale, lactoza si cantitati mici de grasimi. Proteinele sale au proprietati biologice unice si ajuta oamenii sa mentina greutatea corporala optima.

Proteina din zer sustine scaderea in greutate, incat scade nivelurile de sange ale hormonilor numit „ghrelina”, o substanta care ajuta la regularea ingestiei de alimente. Deci, cand ai un nivel scazut de ghrelina, te simti mai satula.

Poti incerca si shake-urile proteice de ciocolata cu capsuni, nuci si fulgi de ovaz. Sau poate ca preferi un amestec de iaurt de vanilie, mere si o lingura de ulei omega. Oricum, daca decizi sa le amesteci, este important sa adaugi proteina pura, carbohidratii necesari si putine uleiuri grase.

La final, ai o reteta simpla de shake proteic ce iti va lumina diminetile.
Ingrediente: o lingurita de pudra de proteine concentrate din soia, o jumatate de banana, o lingura de unt de arahide si opt mililitri de lapte de soia.

Tot ce trebuie sa faci este sa le amesteci in blender si vei obtine un shake ce iti va face ziua mai frumoasa…

Acest shake contine 14 g grasimi, 180 mg sodiu, 610 mg potasiu, 19 g carbohidrati si 14 g proteine, care te vor ajuta sa fii in forma.

Save

Loading..