Dieta cu banane: dieta japoneza cu banane


632

Dieta cu banane este originara din Japonia si a fost realizata de catre Sumiko Watanabe pentru sotul sau, Hamachi.

Dieta cu banane

Dieta cu banane a castigat rapid popularitate in randul persoanelor care au cautat sa obtina rezultate vizibile fara prea mult efort si fara a se infometa.

Dieta cu banane descoperita de cei doi, este o dieta simpla, usoara si benefica pentru cei care doresc sa adopte un stil sanatos de viata sau chiar sa slabeasca. Aceasta dieta cu banane presupune consumarea mai multor fructe pe parcursul unei zile, cat si constientizarea nivelurilor de foamete sau de satietate.

Dieta se mai numeste si „Dieta matinala cu banane” si consta, in principiu, in consumul unei banane sau chiar a mai multora la micul dejun, cu un pahar de apa la temperatura camerei.

Bananele sunt o bogata sursa de vitamine si minerale, precum: A, B, C, E, calciu, potasiu, acid folic, magneziu, crom, sodiu, fosfor si fier.

Este indicat sa consumam acest fruct cat mai des si sa-l introducem in dieta pentru a ne mentine vitalitatea si a ne asigura cantitatea zilnica necesara de vitamine.

Dieta cu banane este una extrem de usor de respectat si nu necesita un program strict, care sa fie prea dur pentru organism. Pentru a obtine cu adevarat rezultate, trebuie sa va hotarati cu adevarat ca vreti sa slabiti si sa pastrati cu strictete putinele restrictii pe care aceasta dieta le impune. Trebuie sa renuntati la dulciuri si sa incercati sa consumati, pe cat posibil, in ceea ce priveste lichidele, doar apa.

Cele mai importante reguli ale dietei cu banane sunt:

1. La micul dejun este necesar a se consuma doar banane si apa, dar, daca acestea nu sunt indeajuns, dupa 30 de minute se pot consuma si alte alimente.

2. Pentru rezultate optime in dieta cu banane, este nevoie a se consuma opt pahare de apa pe zi si a se renunta la consumul altor lichide, precum cafeaua si sucurile dulci.

3. Pranzul si cina pot fi consumate dupa bunul plac, dar desertul trebuie sa dispara din meniul zilnic.

4. Cina trebuie luata inainte de ora 20:00 sau cel putin cu patru ore inainte de a te pune la somn.

5. Este acceptat consumul de vin sau bauturi cu alcool la anumite ocazii.

6. Exercitiile fizice nu sunt neaparat necesare, dar sunt recomandate pentru un rezultat mai bun in dieta cu banane.

Beneficiile dietei matinale cu banane:

  • Bananele se digera usor, iar luand in considerare faptul ca stomacul se odihneste in timpul somnului, consumul unei banane la micul dejun lasa stomacului un timp mai indelungat de relaxare, fapt care imbunatateste digestia si absorbtia de nutrienti.

Digestia si absorbtia deficitara de nutrienti favorizeaza kilogramele in plus.

  • Studiile arata ca bananele favorizeaza nivelul de concentrare si induc o stare de fericire, datorita continutului bogat de fibre, magneziu si potasiu.
  • Se evita supraalimentarea la pranz si cina.
  • Creste nivelul energiei din corp.

In ce consta dieta cu banane?

Daca doresti sa slabesti cateva kilograme in decursul a trei saptamani, dieta cu banane este cea mai potrivita, usor de urmat si va avea rezultate vizibile. Ingredientele principale ale dietei cu banane sunt apa si preparatele bazate pe orez si legume.

  • Pentru urmarea dietei cu banane se recomanda, la micul dejun consumarea a una sau doua banane crude sau chiar mai verzi si a unui pahar cu apa plata, pastrata la temperatura camerei. Acest proces, facut in fiecare dimineata, va va ajuta sa ardeti aproximativ 30% din grasimi. De asemenea, combinatia dintre apa si banane consumate dimineata este benefica pentru organism, deoarece imbunatateste digestia si taie apetitul alimentar.
  • La masa de pranz se recomanda consumarea mancarurilor de origine japoneza, in special. Va puteti adapta si personaliza dieta in functie de preferinte. Trebuie sa aveti in vedere insa ca se recomanda sa consumati orez fiert si sa eliminati, pe cat posibil preparatele din carne. Mai mult decat atat, trebui sa va opriti din mancat cand sunteti pe jumatate cu stomacul plin sau 80% saturat. Niciodata nu vom manca incat sa ajungem cu stomacul 100% plin.
  • La cina, de asemenea, puteti manca ce doriti, dar trebuie sa aveti in vedere ca trebuie eliminate preparatele din carne, produsele lactate sau deserturile. Este indicat sa eliminati produsele care contin zahar procesat, mai exact produsele de patiserie, dulciurile.

In perioada regimului bazat pe dieta cu banane, corpul dumneavoastra va simti o nevoie puternica de a consuma zahar sau chiar dulciuri. In acest caz, trebuie sa fim foarte atenti la ce consumam. Se recomanda ca atunci cand avem o pofta mare de dulciuri, sa consumam zahar natural si neprocesat din fructe.

Cum functioneaza dieta cu banane?

Dieta cu banane nu este cea mai drastica dieta, din acest motiv, pentru a vedea rezultate, este nevoie de mai mult timp. Este o dieta care se bazeaza pe consumul de banane in special dimineata, iar asta deoarece va va taia pofta de mancare pe parcursul zilei. Puteti inlocui bananele cu orice alt fruct bogat in vitamine, fibre si potasiu.

Pentru a vedea rezultatele dupa aplicarea dietei cu banane in regimul alimentar zilnic, trebuie sa eliminati produsele lactate, carnea si zaharul, pe cat posibil.

De asemenea, in dieta cu banane trebuie sa acordati o mare atentie senzatiei de satietate si este indicat sa nu mancam dupa ora 20:00 seara. Se prefera sa luam cina inainte de ora 18:00…

Pentru rezultate vizibile intr-un timp mai scurt in dieta cu banane, este indicat sa faceti miscare zilnic sau chiar sa mergeti la sala!