Dieta cu iaurt te ajuta sa slabesti 3 kg in 5 zile


521

Dieta cu iaurt, care este o dietă sănătoasă, este, în același timp, și ieftină, la îndemâna oricui și dă rezultate foarte bune pe termen lung.

Dieta cu iaurt a căpătat notorietate în ultimii ani, mai ales în rândul celor care doresc să piardă în greutate și să își mențină sănătatea în parametrii optimi. Înainte de a urma dieta cu iaurt, să vedem împreună care sunt beneficiile, precum și dacă există și aspecte negative ale acesteia.

Dieta cu iaurt te ajută să slăbeși 3 kg în 5 zile

Dieta cu iaurt pe care v-o prezentăm are o calitate pe care foarte puține dintre dietele de slăbire o au: diversitatea.

Dieta cu iaurt a fost creată de nutriționistul Ana Luque, care susține că dieta cu iaurt este de mare ajutor celor care își doresc să slăbească. Spre deosebire de alte cure, aceasta nu se axează pe restricționarea caloriilor. În schimb, persoanele în cauză sunt încurajate să își porționeze cu grijă mâncarea, deoarece o porție nu trebuie să depășească mărimea unei palme.

În ce constă dieta cu iaurt?

Este puţin probabil să existe persoane cărora să nu le placă iaurtul, fructele, supele de legume, peştele şi pâinea. Secretele acestei cure de slăbire: dieta cu iaurt implică porții de mâncare mai mici, precum şi combinarea alimentelor. Datorită faptului că dieta cu iaurt este pentru cinci zile, nu va apărea plictiseala. Puteți urma dieta cu iaurt şi un timp mai îndelungat dacă aveţi de slăbit mai mult, deoarece, în mare, este făcută să asigure necesarul zilnic de elemente nutritive de care avem nevoie pentru o funcționare optimă. După ce veți termina dieta cu iaurt, veţi cântări mai puţin cu trei kilograme și vă veți simţi mult mai bine fizic şi psihic, deoarece are şi efectul unei adevărate cure de dezintoxicare.

Meniurile propuse pentru dieta cu iaurt permit rezultate pe termen lung, cu un tonus ridicat. Ele nu conțin foarte multe calorii şi au suficient calciu (necesar pentru oase), acizi grași (pentru o inimă sănătoasă), vitamine şi minerale (rezistenţă fizică).

Așadar, nu aveți niciun motiv care să vă facă nu începeți foarte repede dieta cu iaurt. Gândirea pozitivă vă va ajuta să duceți la bun sfârșit cura.

Beneficiile aduse de dieta cu iaurt

  • Dieta cu iaurt oferă diverse beneficii. Specialiștii spun că persoanele care urmează această cură pot pierde în greutate, deoarece iaurtul ajută în acest sens prin diminuarea grăsimii din organism.
  • Dieta cu iaurt conține foarte multe vitamine și minerale care ajută organismul să funcționeze corespunzător: potasiu, fosfor, vitamina A, zinc, vitamina B5, vitamina B12, iod. Vitamina B12 ajută la formarea celulelor roșii din sânge și se găsește predominant în sursele de natură animală, precum carnea de pui sau pește, fiind dificil pentru vegetarieni să o poată procura. În acest sens, iaurtul este de mare folos, deoarece le poate asigura și lor aportul acestei vitamine, dar și a altor nutrienți. O porție de 200 g de iaurt conține 1,4 mcg de vitamina B12, ceea ce reprezintă circa 60% din cantitatea de care femeile au nevoie în fiecare zi.
  • Iaurtul poate preveni hipertensiunea. În fiecare zi, circa 70% dintre noi consumăm mai mult decât dublul cantității de sare recomandate, iar acest lucru duce în timp la hipertensiune și afecțiuni ale rinichilor și inimii. Cantitatea de potasiu din iaurt ajută la eliminarea excesului de sare din corp.
  • Un alt beneficiu adus de dieta cu iaurt este acela că îmbunătățește felul în care nutrienții sunt asimilați de organism. Mai exact, reduce asimilarea grăsimilor, o crește pe cea a proteinelor și oferă în plus vitamine și minerale care de multe ori lipsesc din alimentația noastră. Aceste îmbunătățiri pe care le aduce dieta cu iaurt contribuie la diminuarea riscului de a face diabet de tipul II, afecțiuni cardiovasculare, sindromul colonului iritabil și alte afecțiuni cronice.
  • Dieta cu iaurt are efect benefic asupra oaselor. Cei care consumă o cantitate mai ridicată de bacterii probiotice datorită acestei cure pot observa îmbunătățiri în privința structurii osoase. De fapt, îmbunătățirile aduse florei intestinale pot duce la sporirea absorbției de calciu și la fixarea acestuia în oase; în acest mod scade riscul de a face osteoporoză și se reduce posibilitatea de a avea oasele rupte în urma unei căderi.
  • O cană de iaurt pe zi ajută la recuperarea mai rapidă după exercițiile fizice extenuante. Cu procentul potrivit de proteine, iaurtul, în special cel grecesc, reprezintă o gustare excelentă după o oră de efort, deoarece aminoacizii din proteine ajută mușchii să se repare singuri, iar carbohidrații oferă energie în caz de epuizare, cu atât mai mult dacă se consumă și apă după iaurt.

Dieta cu iaurt, planul pe zile

PRIMA ZI:

Când vă treziți, beţi un pahar cu apă rece sau ținută la temperatura camerei.

Micul dejun. După ce v-aţi făcut toaleta de dimineaţă, beţi o cană cu ceai neîndulcit sau îndulcit cu zaharină şi mâncaţi 300 g de iaurt dietetic.

La prânz: mâncați supă de legume, fără grăsime; terminați masa cu 300 g de iaurt dietetic.

La ora 17 beți o cană cu ceai neîndulcit, mâncați un iaurt dietetic (300 g) şi câteva fructe.

La cină mâncați o supă de legume. Puteți să o acriți cu borş sau zeamă de lămâie. Terminați masa cu 300 g iaurt dietetic.

Înainte să vă băgați la somn, beţi o ceaşcă cu ceai de muşeţel.

A DOUA, A TREIA, A PATRA ȘI A CINCEA ZI:

Când vă treziți, beţi un pahar cu apă rece. Apa rece reduce pofta de mâncare.

La micul dejun beți o ceaşcă de ceai fără zahăr, mâncați 300 g de iaurt dietetic şi trei biscuiţi dietetici.

La prânz: supă de legume, 300 g de iaurt dietetic şi câte fructe doriți.

La ora 17: o ceaşcă cu ceai neîndulcit, 300 g de iaurt dietetic şi multe fructe.

Cina: peşte la grătar sau fiert, salată de legume cu o linguriță de ulei de măsline. Puteţi consuma şi o chiflă tip graham.

Înainte să vă băgați la somn, beţi o ceaşcă cu ceai de muşeţel.

Sfaturi pentru dieta cu iaurt:

  • Majoritatea nutriţioniştilor declară că nu este greu să slăbeşti, ci să-ți menţii greutatea.
  • Iodul ajută la arderea grăsimilor şi la funcţionarea glandei tiroide. Trebuie să consumaţi peşte, care este foarte bogat în iod, şi să folosiţi sare iodată. Folosiți iod după ce ați preparat mâncarea!
  • Fructele reduc senzația de foame.
  • Micul dejun este cea mai importantă masă din zi. Glicemia scade noaptea, aşa că dimineaţa este bine să consumaţi mulți carbohidraţi.
  • Folosiţi farfurii mici când mâncați, pentru că dau senzația de îndestulare.
  • Mâncaţi cât mai multe salate, dar să nu puneți la prepararea lor maioneză, ci iaurt, iar în loc de ulei, suc de roşii.
  • Faceți mișcare zilnic, cel puțin 30 de minute.
  • Nu mâncați mai târziu de ora 18 in dieta cu iaurt.
  • Beți cel putin doi litri de apă pe zi…

Dieta cu iaurt – Dezavantaje

Dieta cu iaurt are câteva dezavantaje. Persoanele care sunt intolerante la lactoză nu trebuie să urmeze această cură, pentru că există riscul de apariție a tulburărilor gastrointestinale. Intoleranța la lactoză este o afecțiune care presupune faptul că persoanele respective nu pot digera lactoza din anumite produse lactate, printre care și iaurtul. Persoanele cu diabet zaharat trebuie să ceară acordul medicului înainte de a urma dieta cu iaurt.

loading...